افراد کم خرد و خود کم‌بین کشور را اداره نمی‌کنند
افراد کم خرد و خود کم‌بین کشور را اداره نمی‌کنند

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل ازفارس، محمدحسین صومی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: دانشگاه کانونی است که علاوه بر وظیفه علمی خود در اصول و ارزش‌ها نیز دفاع کرده،همچنان در این عرصه پیشتاز است. وی افزود: از زمانی که دانشگاه‌ها در کنار حوزه‌های علمیه بنیان نهاده شد، […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل ازفارس، محمدحسین صومی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: دانشگاه کانونی است که علاوه بر وظیفه علمی خود در اصول و ارزش‌ها نیز دفاع کرده،همچنان در این عرصه پیشتاز است.

وی افزود: از زمانی که دانشگاه‌ها در کنار حوزه‌های علمیه بنیان نهاده شد، نشانگر این موضوع است که علم‌آموزی و دین همواره در کنار همدیگر هستند.

رئیس دانشکاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به فعالیت‌هایی بسیج دانشجویی در داخل دانشگاه‌ها ادامه داد:عبدالله شادی به عنوان مسوول بسیج دانشجویی استان همواره در صدد بود با هم‌افزایی نیروها را در جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و در مسیر اصول و ارزش‌ها پیوند زده و  در مسیر همان اصولی که انقلاب اسلامی برای ما آفرید، حرکت و راهنمایی کند.

صومی با اشاره به نقش دانشگاهیان در عمل به فرامین مقام معظم رهبری اظهار داشت: روسای دانشگاه به عنوان نمایندگان طیف دانشگاهی این امر را بر عهده گرفته‌اند تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به کار گرفته و آن را عملیاتی کنند.

رئیس دانشکاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه به گمان برخی از افراد در کشور بحران‌های زیادی در حال شکل‌گیری و وقوع است، خاطرنشان کرد: کسانی که از بحران حرف می‌زنند این مردم را نشناخته‌اند، این افراد کم خرد و خود کم بین نیستند که کشور را اداره می‌کنند بلکه مردمی که در کوران حوادث کشور پخته و آب دیده شده‌اند،  در راس امورند.

وی ادامه داد: بعضی وقت‌ها شنیده می‌شود که برخی اساتید سرکلاس درس دانشجویان را از ادامه تحصیل یا وضعیت موجود دلسرد می‌کنند، در حالی که این موضوعات شعارهایی بیش نیست و بسیج دانشجویی باید با پویایی خود در موضوعات مختلف شکوفایی و تازگی ایجاد کند.