امام جمعه سردرود: سناریوی استفاده از صلاح شیمیایی توسط دولت سوریه نخ‌نماست/سردرود به عنوان خاستگاه تابلو فرش ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد
امام جمعه سردرود: سناریوی استفاده از صلاح شیمیایی توسط دولت سوریه نخ‌نماست/سردرود به عنوان خاستگاه تابلو فرش ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد

به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، حجت‌السلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به ادعای استفاده از سلاح شیمیایی در دومای سوریه توسط غربی‌ها اظهار داشت: قبلا هم این سناریوی نخ‌نما در دمشق و ادلب به منظور ایجاد […]

به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، حجت‌السلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به ادعای استفاده از سلاح شیمیایی در دومای سوریه توسط غربی‌ها اظهار داشت: قبلا هم این سناریوی نخ‌نما در دمشق و ادلب به منظور ایجاد محیط امن برای کار تروریست‌ها توسط حمایت‌کنندگان غربی آنها صورت گرفته است. 

وی افزود: آمریکا تلاش دارد تا ادامه حضورش را در سوریه توجیه کند هر چند ترامپ برای باج‌گیری از عربستان عنوان کرده بود که قصد ماندن در سوریه را ندارد.

 امام جمعه شهر سردرود در خصوص نامگذاری سوم آوریل به‌نام روز تنبیه مسلمان از سوی برخی گروه‌های ضداسلامی  تأکید کرد: با توجه به سرازیر شدن تروریست‌های داعشی  دست‌پرورده غرب به اروپا، دولت انگلیس برای رهایی از اتهام حمایت از ایجاد این تروریست‌ها، از این رویکرد اسلام‌هراسی به‌صورت پنهانی حمایت می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: با وجود این همه خباثت برخی‌ می‌گویند که شما چرا مرگ بر استکبار می‌گویید. 

خطیب جمعه سردرود با اشاره به روز ارتش خاطرنشان کرد: دلاورمندی‌های ارتش و سپاه در طول انقلاب هیچ وقت از یاد این ملت فراموش نمی‌شود، این دو نهاد مقدس بازوان پرتوان انقلاب در مواجه با دشمنی‌ها شیطان‌صفتان جهانی هستند که دشمن آرزوی خلع سلاح آنها را به گور خواهد برد.

جلیلی افزود: جا دارد یاد و خاطره فرماندهان ارتش، شهید قرنی و صیاد شیرازی گرامی داشته شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر سردرود با گرامیداشت بعثت پیامبر اکرم اظهار داشت: هدف بعثت دعوت به توحید همچنین اجتناب و نفی طاغوت بوده است که مقابله با استکبار جهانی امروز به عنوان مصداق بارز نفی طاغوت است.

وی، تربیت را یکی دیگر از اهداف بعثت انبیاء دانست و گفت:تعلیم و تربیت همچنین اکمال عقول انسان‌ها هدف والایی بود که هیچ پیغمبری جز برای این منظور مبعوث نشده است و جامعه اسلامی هم باید همواره به دنبال رشد و ارتقاء بشر باشد.

امام جمعه سردرود در ادامه خطبه سردرود را با توجه به جایگاه برند بودن در تابلو فرش دستبافت ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران تبریز ۲۰۱۸  به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در کنار کلان‌شهر تبریز معرفی کرد.