انتقاد سرپرست فرمانداری بناب از حذف ساعت پرورشی در مدارس
انتقاد سرپرست فرمانداری بناب از حذف ساعت پرورشی در مدارس

سرپرست فرمانداری بناب از حذف ساعت پرورشی در مدارس انتقاد کرد.  به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، امین رفیعی در جلسه شورای آموزش و پرورش بناب با بیان اینکه بی‌توجهی به پرورش و امور تربیتی دانش‌آموزان جبران‌ناپذیر است، اظهار داشت: متأسفانه مقوله تربیت و انتقال مفاهیم ارزشی و اسلامی به دانش‌آموزان […]

سرپرست فرمانداری بناب از حذف ساعت پرورشی در مدارس انتقاد کرد.

 به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، امین رفیعی در جلسه شورای آموزش و پرورش بناب با بیان اینکه بی‌توجهی به پرورش و امور تربیتی دانش‌آموزان جبران‌ناپذیر است، اظهار داشت: متأسفانه مقوله تربیت و انتقال مفاهیم ارزشی و اسلامی به دانش‌آموزان در آموزش و پرورش مغفول مانده است که نتیجه آن ایجاد گسست فرهنگی بین نسل‌هاست.

وی، ضعف مدیریتی و کمبود اعتبارات پرورشی را عمده‌ترین دلیل بی‌توجهی به امور تربیتی و پرورشی اعلام کرد و گفت: طی ۴۰ سالی که از عمر جمهوری اسلامی می‌گذرد، انواع تشکیلات تربیتی در مرحله آزمون و خطا قرار گرفته‌اند که هیچ‌گونه نتیجه مطلوبی عاید نشده و برای پیاده کردن اهداف نیز بودجه و ابزار کافی در اختیار مدیران قرار نگرفته است.

سرپرست فرمانداری بناب خاطرنشان کرد: همه نظام‌های آموزشی برنامه‌هایی را برای انتقال مبانی ارزشی و اعتقادی به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند و این در حالی است که آموزش و پرورش کشور هنوز به یک جمع‌بندی اساسی در این خصوص نرسیده است.

رفیعی در ادامه با اشاره به اینکه موضوعاتی که به نسل‌های بعدی انتقال می‌یابد، باید مشخص و آسیب‌شناسی شود، تصریح کرد: عدم هماهنگی در انتقال موضوعات نیز باعث می‌شود دوگانگی فرهنگی در جامعه به وجود آید.