اولین دوره مسابقات دانشجویان خارجی در دانشگاه تبریز برگزار شد
اولین دوره مسابقات دانشجویان خارجی در دانشگاه تبریز برگزار شد

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز از برگزاری اولین دوره مسابقات دانشجویان خارجی در این دانشگاه خبر داد.  به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، سعید اهری‌زاد  اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر و هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز، اولین دوره مسابقات دانشجویان خارجی در دانشگاه تبریز برگزار شد. وی گفت: این […]

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز از برگزاری اولین دوره مسابقات دانشجویان خارجی در این دانشگاه خبر داد.

 به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، سعید اهری‌زاد  اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر و هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز، اولین دوره مسابقات دانشجویان خارجی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

وی گفت: این مسابقات در ۲ رشته تنیس روی ‌میز و فوتسال و با حضور بیش از ۱۰۰ دانشجوی خارجی از ۱۰ کشور برگزار شد که در رشته تنیس روی میز ورزشکار دانشگاه جامعةالمصطفی به مقام قهرمانی دست یافت.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز افزود: مسابقات فوتسال نیز با حضور ۶ تیم به صورت دوره‌ای در حال برگزاری است که شانس اول قهرمانی به تیم‌های الف جامعةالمصطفی و الف دانشگاه تبریز اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: مسابقه فینال و همچنین مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانشجویان غیرایرانی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فردا در ژیمنازیوم دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

اهری‌زاد افزود: میزبانی شایسته دانشگاه تبریز از این مسابقات در راستای رویداد ۲۰۱۸ تبریز بوده و رضایت‌مندی تیم‌های شرکت کننده از میزبانی دانشگاه تبریز از اهداف کمیته برگزاری مسابقات بود.