ایران اسلامی به هیچ وجه با یک رژیم متقلب و زورگو مذاکره نمی کند
ایران اسلامی به هیچ وجه با یک رژیم متقلب و زورگو مذاکره نمی کند

به گزارش تایسیز اذربایجان  حجت الاسلام و المسلمین مهدی منصوری  در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر شربیان  ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ، به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در دیدار با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از سرتاسر ایران اسلامی اشاره نموده […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  حجت الاسلام و المسلمین مهدی منصوری  در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر شربیان  ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ، به فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در دیدار با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از سرتاسر ایران اسلامی اشاره نموده و اظهار داشت : مقام معظم رهبری ، ریشه مشکلات اقتصادی کشور را عمدتاً در داخل کشور عنوان کرد و افزود : مشکلات موجود زائیده نحوه مدیریت و سیاستگزاری های دستگاههای اجرایی است و مطالبه جدی مردم تغییر در تیم اقتصادی و وزارتخانه هاست .
امام جمعه شربیان با اشاره به ریشه برخی مشکلات که در بی تدبیری و بی توجهی هاست اظهار داشت : برای مشکلات اقتصادی کشور راه حل وجود دارد و هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد و در این میان  مسئولان باید کمر همت ببندند .
خطیب جمعه شربیان با اشاره  به وجود استدلال های دقیق ، تجربه گذشته و ضررهای فراوان مذاکره در گذشته تاکید کرد : دیگر به هیچ وجه با یک رژیم متقلب و زورگو  مذاکره نخواهیم کرد ، چرا که مذاکره با رژیم زورگو و پرتوقع آمریکا وسیله ای برای رفع یا کاهش دشمنی آنها نیست ، بلکه وسیله و ابزاری به آمریکاست که با آن میتواند بیشتر و بهتر اعمال دشمنی کند و اهداف خود را پی بگیرد .
حجت الاسلام و المسلمین منصوری با اشاره  به این که اقتدار نظامی ایران  اسلامی باعث گردید تا تهدید نظامی و وقوع جنگ از دستور کار دشمن خارج شود تصرح کرد : جمهوری اسلامی با قدرت و اقتدار ثابت کرده است که به هر متجاوزی ضربه بزرگتری وارد خواهد کرد .
امام جمعه شربیان در ادامه با اشاره به اینکه فساد یک  اژدهای هفت سر است که باید بطور کامل و جدی مقابله شود اظهار داشت : قوه قضائیه ، قوه مقننه ، قوه مجریه و دستگاههای امنیتی و نظارتی باید با همه توان به میدان مبارزه بیایند ، چرا که مطالبه مردم و بنای نظام برخورد قاطع و بدون ملاحظه با فاسد است .
خطیب جمعه شربیان در ادامه خطبه دوم با محکومیت جنایات رژیم آل سعود در یمن و سایر کشورها از مجامع و سازمان های بین المللی خواست که روزه سکوت خود را شکسته و واکنش همراه با عمل به این جنایات نشان دهند و صرفاً به برگزاری جلسه و صدور بیانیه و محکوم نمودن شفاهی بسنده نکنند .
حجت الاسلام و المسلمین منصوری افزود : جای تعجب است آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند چرا جنابات رژیم آل سعود در یمن را می بینند و باز هم سکوت می کنند و شاید هم  دهان شان با پول و کمکهای عربستان سعودی بسته شده است و امیدی هم به باز شدن دهان شان نیست .
امام جمعه شربیان در بخش دیگری از  خطبه دوم با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود پرافتخار آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت : آزادگان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند ، چرا که آنها هم در جهاد نظامی شرکت نموده و به تکلیف خود عمل کردند و هم در دوران اسارت با صبر و مقاومت در مقابل مشکلات جهاد کردند.
خطیب جمعه شربیان با درخواست از آزادگان عزیز برای انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت  به نسلهای آینده از مسئولان خواست که به آزادگان ، جانیازان و ایثارگران توجه خاصی داشته باشند و اجازه ندهند که مشکلات آنها لاینحل باقی بماند ، چرا که آزادگان آبروی ملت و کشور را حفظ کردند و شایسته تکریم و تجلیل هستند.
حجت الاسلام و المسلمین منصوری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه مجلسی ، بحار الانوار را کتابخانه ای ماندگار از علامه مجلسی و حاصل ۳۰ سال زحمات ایشان برشمرد .
امام جمعه شربیان در ادامه خطبه دوم به ۲۸ مرداد سالروز کودتای آمریکایی ، انگلیسی بر علیه ایران اسلامی در سال ۱۳۳۲ اشاره نموده و اظهار داشت:   در جای جای تاریخ کشورمان  ، نشانه هایی از جنایت ، خیانت ، غارت و ظلم قدرتهای استکباری بویژه دولت انگلیس بر علیه کشورمان مشهود است و ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تنها یک نمونه از اقدامات آنهاست و این کشورها همواره در حال توطئه بر علیه کشور عزیزمان ایران  هستند .
خطیب جمعه شربیان در پایان سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) را به تمامی شیعیان و مسلمانان جهان و بویژه عموم دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تسلیت گفت و افزود: امام محمدباقر(ع) تنها راوی و شاهد عاشورا و بنیانگذار بزرگ علمی جهان تشییع است .