تحقق اقتصاد مقاومتی مانع تاثیرگذاری تحریم‌ها می‌شود
تحقق اقتصاد مقاومتی مانع تاثیرگذاری تحریم‌ها می‌شود

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، سردار اصغرعباسقلی زاده در همایش جبهه مقاومت در دانشگاه بناب افزود: قرآن کریم این پیام را می رساند که ملت یهود و نصاری از ملت مسلمان راضی نخواهند بود و برای ملت مسلمان در صورت تحقق شرط اطاعت از امام و رهبری تضمینا‌هایی در قرآن مبین اشاره شده […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا، سردار اصغرعباسقلی زاده در همایش جبهه مقاومت در دانشگاه بناب افزود: قرآن کریم این پیام را می رساند که ملت یهود و نصاری از ملت مسلمان راضی نخواهند بود و برای ملت مسلمان در صورت تحقق شرط اطاعت از امام و رهبری تضمینا‌هایی در قرآن مبین اشاره شده است که می فرماید: “وکان حقاً علینا نصر المومنین “.
وی با اشاره به اینکه دشمن ایران قراردادهایی است که توسط امریکا دیکته شده و در داخل تصویب می شوند، اظهار کرد: با دشمن نباید ملاحظه و معامله کرد بلکه تنها راه نجات از شر دشمن و رسیدن به قله های افتخار فقط اطاعت از ولایت و رهبری است.
وی ضمن اشاره به تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی ایران افزود: با تحقق شرط اطاعت از رهبری در تاریخ، عزت برای ملت اسلام محقق یافته که در تاریخ به وضوح ثبت شده است.
وی، شهدا را گلچینی از بهترین‌های زمان خود دانست و افزود: ما اگر زندگینامه، بینش، اخلاق ومعنویت شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته ای و جبهه مقاومت را بررسی کنیم متوجه می شویم که آنها بهترین های امت ما بودند که گلچین شدند و رفتند .
جانشین فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: جمهوری اسلامی در ناآرام ترین منطقه جهان، به عنوان امن ترین کشور جهان است؛ اینها همگی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بناب نیز در این مراسم، دفاع مقدس را گنجینه ای برای ملت ایران در تمام تاریخها دانست و افزود: اثرات این گنجینه تا روز قیامت ماندگار خواهد بود چرا که با تبعیت از ولایت و رهبری، جامعه از همه تجاوزات واندیشه های انحرافی بیمه خواهد شد .
حجت الاسلام و المسلمین عیسی رنجبر با اشاره به آیه ای از قرآن مجید، حفظ و جاری کردن اندیشه ی شهداء را در جامعه مهم دانست و افزود: شهدا فقط به خاطر وطن شهید نشدند، بلکه بخاطر اسلام و حفظ راه ولایت ایثار کرده و به درجه عالی شهادت رسیدند.
وی افزود: هر جامعه ای از موهبت ایثار و شهادت برخوردار باشد آن جامعه ثروتمند است، ثروت فقط با دلار و ریال و طلا نیست، اگر متولیان فرهنگی بتوانند ایثار و از جان گذشتگی و ولایت مداری رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس و جبهه ی مقاومت به گوش آحاد جامعه برسانند و راه آنها را در جامعه جاری سازند، آن جامعه از هرگونه گزندی بیمه خواهد بود .
وی  به واقعه ی کربلا اشاره کرد و گفت: واقعه ی کربلا از ولایت پذیری و ایثار و از جان گذشتگی در برابر ظلم و ستم بوجود آمد.
رنجبر افزود: یاران امام حسین (ع) با توکل به خدا استقامت کردند و اگر مسئولین ما هم همچون یاران امام حسین(ع) بیندیشند و در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام و ولایت استقامت کنند تمام مشکلات ما حل خواهد شدو این نصرت الهی است و اگر به نصرت الهی اعتقاد داشته باشیم حتماً موفق خواهیم بود .
در پایان این همایش از مادران چند تن از شهیدان والا مقام شهرستان تجلیل شد و همچنین در محوطه دانشکده فنی و مهندسی از یادمان شهدای دانشگاه بناب رونمایی شد.