تخفیف ۱۰ میلیون تومانی برای قالیبافان از سر گرفته شد
تخفیف ۱۰ میلیون تومانی برای قالیبافان از سر گرفته شد

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از فارس، فریدون بابایی‌اقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۳۰ از تبصره‌های دائمی بودجه مصوب سال ۹۷ درخصوص بخشودگی قسمتی از عوارض و بدهی قالیبافان (غیر از جرائم) قالیبافان می‌توانند از تخفیف ۱۰ میلیون تومانی شهرداری تبریز بهره‌مند شوند. وی ادامه داد: اخذ معرفی […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از فارس، فریدون بابایی‌اقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۳۰ از تبصره‌های دائمی بودجه مصوب سال ۹۷ درخصوص بخشودگی قسمتی از عوارض و بدهی قالیبافان (غیر از جرائم) قالیبافان می‌توانند از تخفیف ۱۰ میلیون تومانی شهرداری تبریز بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: اخذ معرفی کتبی از اتحادیه مربوطه و تایید اداره کل بازرسی شهرداری با رعایت سایر مقررات مربوط به محاسبه عوارض و بدهی نیز از اقدامات لازم برای اخذ آن بخشودگی است.

بابای‌اقدم افزود: قالیبافان بیش از یک پنجم جمعیت استان را شامل می‌شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز فرش را سفیر فرهنگی و هویت تاریخی تبریز دانست که بنا به دلایلی این هنر چندان مورد توجه نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: همین تخفیف و بخشودگی می‌تواند باعث ایجاد اشتغال برای یک بافنده باشد در صورتی که برای دیگر شغل‌ها باید چندین برابر این مبلغ را هزینه کرد.

بابایی‌اقدم گفت: این تبصره برای حمایت از قالیبافان از سال ۹۴ تصویب شده که متاسفانه مدت یکسال مسکوت ماند و با پیگیری اعضا شورا و توجه مسوولان توانستیم دوباره این بخشودگی را به اجرا بگذاریم.