تراکتورسازی و نفت آبادان به تساوی رضایت دادند
تراکتورسازی و نفت آبادان به تساوی رضایت دادند

دیدار تیم های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان با تساوی یک-یک به پایان رسید. به گزارش تایسیز آذربایجان، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان که از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند، با تساوی یک-یک به پایان رسید. در این بازی تراکتورسازی شروع خوبی داشت و در […]

دیدار تیم های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان با تساوی یک-یک به پایان رسید.

به گزارش تایسیز آذربایجان، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان که از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند، با تساوی یک-یک به پایان رسید.

در این بازی تراکتورسازی شروع خوبی داشت و در چند صحنه می توانست دروازه تیم مهمان را باز کند اما مهاجمان این تیم قدر موقعیت های ایجاد شده را ندانستند تا این بازی با تساوی بدون گل دنبال شود.

در حالی که تیم میزبان برای باز کرده دروازه داود نوشی صوفیانی حملاتی ترتیب داده بود، تیم مهمان در دقیقه ۳۷ روی یک ضد حمله به گل رسید و آگوستو سزار موفق شد با پاس جاسم کرار دروازه تیم سابقش را باز کند. این بازیکن پس از گلزنی مقابل سرخ پوشان خوشحالی نکرد. در ادامه بازی این نتیجه تداوم داشت تا نیمه نخست با برتری تیم مهمان به پایان برسد. در نیمه دوم بازی تراکتورسازی حملات بیشتری داشت و موفق شد در دقیقه ۵۸ توسط دانیال اسماعیلی فر به گل برسد تا این بازی با تساوی ۲ تیم پیگیری شود.

پس از گل تراکتورسازی، شاگردان کمالوند نیز موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما تلاش بازیکنان ۲ تیم بی‌ثمر بود. تیم‌های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک-یک رضایت دادند.

در این بازی محمد ایران پوریان به همراه فرزاد حاتمی،مهدی مهدی پور و محمد ابراهیمی از تراکتورسازی و جاسم کرار از نفت آبادان با کارت زرد داور جریمه شدند.