جنگ اقتصادی دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و ارزش‌هاست
جنگ اقتصادی دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و ارزش‌هاست

به گزارش تایسیز اذربایجان سردار عابدین خرم بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ رزمندگان دفاع مقدس مراغه اظهار داشت: موفقیت در جنگ اقتصادی با آمریکا و کشورهای غربی تنها نیازمند روحیه جهادی و بسیجی دوران دفاع مقدس است. وی افزود: در موقعیت حساس امروزی مسوولان کشوری و منطقه‌ای باید خود را وقف ملت کرده و در خدمت مردم باشند. […]

به گزارش تایسیز اذربایجان سردار عابدین خرم بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ رزمندگان دفاع مقدس مراغه اظهار داشت: موفقیت در جنگ اقتصادی با آمریکا و کشورهای غربی تنها نیازمند روحیه جهادی و بسیجی دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: در موقعیت حساس امروزی مسوولان کشوری و منطقه‌ای باید خود را وقف ملت کرده و در خدمت مردم باشند.

عابدین خرم با بیان اینکه بزرگ‌ترین خیانت در زمان حاضر ایجاد اختلاف بین مردم است، گفت: اگر باهم باشیم و پشت سر رهبری حرکت کنیم دشمنان را شکست خواهیم داد.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: در عبور از مشکلات باید موقعیت شناس و دشمن شناس باشیم و با وحدت و همدلی به فکر آینده‌ای درخشان برای کشورمان باشیم.

وی با بیان اینکه مردم ایران در دوران دفاع مقدس با دست خالی و کمترین امکانات اما با روحیه جهادی به جنگ دشمن رفتند، افزود: دشمن همان دشمن است اما صحنه جنگ فرق کرده است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: با حفظ روحیه جهادی دوران دفاع مقدس و اعتماد به مسوولان و لبیک‌گویی به ولایت باز هم خواهیم توانست پوزه آمریکا و متحدان غربی و منطقه‌ای آن را به خاک بمالیم.

سردار خرم در سفر یک روزه خود به مراغه با پدر شهیدان امامقلی و محمدرضا اکرمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین با حضور در یادمان شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با پنج شهید گمنام مراغه تجدید میثاق کرد.