حاتمی : لیاقت فینالیست شدن را داشتیم / مدیون این هواداران هستیم
حاتمی : لیاقت فینالیست شدن را داشتیم / مدیون این هواداران هستیم

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره بازی پنجم نیمه نهایی لیگ برتر گفت : خدا را شکر میکنم که این بازی را بردیم ، بازیکنانم به حقشان رسیدند ، واقعا تیم خیلی خوبی داریم و لیاقت بچه ها پیروزی در این دیدار بود. وی درباره لحظات آخر […]

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره بازی پنجم نیمه نهایی لیگ برتر گفت : خدا را شکر میکنم که این بازی را بردیم ، بازیکنانم به حقشان رسیدند ، واقعا تیم خیلی خوبی داریم و لیاقت بچه ها پیروزی در این دیدار بود.

وی درباره لحظات آخر کوارتر چهارم و بازگشت تیم به بازی با پنالتی های کاردوست نیز اظهار داشت : کاردوست همیشه یکی از ۲ پنالتی هایش میزند ، در این بازی هم توانست این کار را انجام بده ، اصغر بازیکن با وجودی هست و معتقدم که حق وی خیلی ظلم شده است.

حاتمی خطاب به هواداران و مردم تبریز نیز گفت : این موفقیت را به همه مردم تبریز ، هواداران و ترک زبانان تبریک عرض میکنم. اگر حمایت آنها نبود این پیروزی امکان پذیر نبود.

سرمربی شهرداری تبریز خطاب به سامری مربی تیم نفت آبادان که بعد از بازی فینالیست شدن شهرداری را زیر سوال برده و آن را به فدراسیون تبریک گفته بود ، اینگونه پاسخ داد : آقای سامری مربی خیلی خوبی است و با این باخت هیچ چیزی از شایستگی شون کم نمیشه .او میتواند فینالیست شدن ما را به همه مردم ایران تبریک بگوید ، من هم این پیروزی بزرگ را به همه هواداران تیم خودم تبریک میگویم ، نباید فراموش کنند که ما امسال ۵ بازی از ۷ بازی مان در برابر آنها را با برد سپری کردیم ، این برد به هیچ وجه شانسی نبود. اگر فیلم کامل بازی را ببینید متوجه میشوید که اگر اشتباهی وجود داشته برای دو طرف بوده است. به خصوص در ثانیه های پایانی کوارتر چهارم جلوی چشم من جمشیدی توپ را با پایش حمل کرد اما داور ندید. به نظر من بازیکنانم کار بزرگی کردند و نباید ارزش کارشان را پایین بیاورند. باز هم تاکید میکنم که تیمی که ۵ بازی از ۷ بازی رو در رو را پیروز باشد شایسته فینالیست شدن است.

حاتمی خطاب به آرمان زنگنه نیز ، گفت : به نظرم وظیفه من مربی کنترل کردن تیم خودم است و مسئولیت کنترل تماشاچیان بر عهده من نیست ، من با توهین در هر صورت مخالفم و آنرا تقبیه میکنم ، هر کسی میتواند اشتباه کند و با یک عذرخواهی آن را حل و فصل کند. در حین بازی آنقدر فشار بازی بالاست که تمرکزم فقط به بازیکنان خودم هست.

سرمربی شهرداری تبریز در انتها افزود : با بررسی فیلم بازی به این نتیجه رسیدم که باید به تیم داوری این بازی تبریک گفت چرا که به خوبی بازی را اداره کردند و هیچ تیمی اسیر اشتباهات داوری نشد.