حکم کارمندان اختلاس‌گر در بناب صادر شد
حکم کارمندان اختلاس‌گر در بناب صادر شد

به گزارش تایسیز اذربایجان ، به نقل از ایسنا، امین رفیعی با اشاره به جزئیات اختلاس این افراد،اظهار کرد: اختلاس این افراد در سال ۹۴ اتفاق افتاده بود که در نهایت در مهر ماه امسال با صدور کیفر خواست حکم  این افراد صادر شد . وی با اعلام اینکه هنوز میزان اختلاس این افراد مشخص نشده […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ، به نقل از ایسنا، امین رفیعی با اشاره به جزئیات اختلاس این افراد،اظهار کرد: اختلاس این افراد در سال ۹۴ اتفاق افتاده بود که در نهایت در مهر ماه امسال با صدور کیفر خواست حکم  این افراد صادر شد .

وی با اعلام اینکه هنوز میزان اختلاس این افراد مشخص نشده است، افزود: اختلاسگران در سمت کارشناس اداره با دادن شماره حساب خود به جای حساب دولتی وجوه واریزی مردم را برای خود جمع آوری می‌کردند.
وی گفت: یک نفر از کارمندان مربوط به بخش خصوصی و نیروی شرکتی بود که در سال ۹۴ اخراج شد و سه نفر دیگر کارمندان اداره آب و فاضلاب شهرستان هستند که با نظر کارگروه سلامت اداری شهرستان به شهرهای دیگر انتقال یافته بودند .

رفیعی با اشاره با اینکه حکم آن‌ها در حال حاضر از طرف دستگاه قضایی تعلیق از ادارات دولتی است، افزود: با هر گونه سوء استفاده مالی در نهادها برخورد جدی و قانونی می‌شود و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد در شهرستان بناب دست ناپاکی به سوی بیت المال دراز شود .