خبرنگاران بدون لکنت زبان و بسیار صریح حقایق را به مردم بگویند
خبرنگاران بدون لکنت زبان و بسیار صریح حقایق را به مردم بگویند

به گزارش تایسیز اذربایجان “محمد محمدپور” در آئین نامگذاری بلوار “خبرنگار” به مناسبت ۱۷ مرداد در تبریز، گفت: مدیران و مسئولان کشور باید در حوزه مسئولیت های خودشان به خبرنگاران و رسانه ها پاسخگو باشند. وی افزود: خبرنگاری حرفه ای است که مسئولیت سنگینی بر دوش آن است و خبرنگاران باید در قبال مسئولیت های اجتماعی […]

به گزارش تایسیز اذربایجان “محمد محمدپور” در آئین نامگذاری بلوار “خبرنگار” به مناسبت ۱۷ مرداد در تبریز، گفت: مدیران و مسئولان کشور باید در حوزه مسئولیت های خودشان به خبرنگاران و رسانه ها پاسخگو باشند.

وی افزود: خبرنگاری حرفه ای است که مسئولیت سنگینی بر دوش آن است و خبرنگاران باید در قبال مسئولیت های اجتماعی شان به مردم پاسخگو باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید جایگاه این حرفه برای مسئولان و مدیران مشخص باشد و حتما اقدامات تضمین کننده ای برای خبرنگاران به انجام برسد.

محمدپور گفت: خبرنگاران نباید در قبال کاستی ها، مشکلات و تخلفاتی که می بینند اغماض کنند و بدون لکنت زبان و بسیار صریح حقایق را به مردم بگویند و بنویسند تا شاهد اصلاح امور باشیم.

وی افزود: خبرنگاران علاوه بر مسئولیت های حرفه ای شان، مسئولیت های اخلاقی هم در قبال جامعه دارند و باید به آنها آگاه باشند و انجام دهند. کوچکترین اغماضی از سوی خبرنگاران نسبت به مسائل مختلف در جامعه جامعه پذیرفته نمی شود و مردم انتظار دارند خبرنگاران مانند چشم و گوش آنها عمل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مقوله فرهنگ بسیار مهم است؛ برای اینکه آینده جامعه را به درستی بسازیم و تضمین کنیم، باید به بخش فرهنگ به طور جدی توجه کنیم و یکی از رسالت های مهم رسانه ها غالب کردن گفتمان فرهنگی است.