خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا،  سردار «محسن حسن خانی» با ادای احترام به شهدای حوزه رسانه و اطلاع رسانی با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه،  روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب قلم و اندیشه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است: “هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار و بزرگداشت […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایسنا،  سردار «محسن حسن خانی» با ادای احترام به شهدای حوزه رسانه و اطلاع رسانی با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه،  روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب قلم و اندیشه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

“هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار و بزرگداشت اصحاب رسانه، برگ زرینی در تقویم ملی و فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به تلاش پرچم داران و ادای قلم و آگاهی است.

اصحاب رسانه،  وجدان بیدار جامعه،  تصویرگر وقایع و  پرچم داران تعهد و وظیفه‏اند. اهمیت جایگاه و نقش خبرنگار تا حدی واضح و روشن است که با وجود تعدد رسانه‎ها و گسترش فناوری‎های نوین در دنیای امروز، این قشر فهیم همواره نقش موثر و محوری داشته و با تخصص، تعهد و نحوه عملکردشان به رسانه و شبکه‏های گسترده ارتباطات هویت می‏‎‏بخشند.

خبرنگاران رسالت خطیر ” آگاه سازی” و ” تنویر افکار عمومی” را عهده دار بوده و با  آگاهی بخشی عمومی در تسریع و تسهیل حرکت قافله انسانی به سوی قله‏های پیشرفت و دانایی نقش موثر و غیرقابل انکاری دارند.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا در عمق جامعه زندگی می‏کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‏ای مرهون تلاش‏های شبانه روزی این افسران فرهنگی جامعه است.

اینجانب، هفدهم مرداد روز خبرنگار،این روز ارزشمند اجتماعی را بر تمامی خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان عرصه اطلاع رسانی تبریک عرض می‏نمایم .

امید است خبرنگاران عزیزدر ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) درامر خطیر اطلاع رسانی،آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی و بیان واقعیت های اجتماعی موفق و موید باشند. “