دانشکده پرستاری اهر به دلایل نامشخص تعطیل شده است/استقلال کرسی نمایندگی اهر مجلس
دانشکده پرستاری اهر به دلایل نامشخص تعطیل شده است/استقلال کرسی نمایندگی اهر مجلس

نماینده شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی در شورای عالی استان‌ها خواستار بازگشایی مجدد دانشکده پرستاری در اهر شد.  به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ،بهبود جعفری با اشاره به اینکه دانشکده پرستاری و مامایی در سال ۱۳۷۸در شهرستان اهر راه‌اندازی و دو دوره  اقدام په پذیرش دانشجو کرده است، اظهار داشت: متاسفانه این دانشکده […]

نماینده شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی در شورای عالی استان‌ها خواستار بازگشایی مجدد دانشکده پرستاری در اهر شد.

 به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ،بهبود جعفری با اشاره به اینکه دانشکده پرستاری و مامایی در سال ۱۳۷۸در شهرستان اهر راه‌اندازی و دو دوره  اقدام په پذیرش دانشجو کرده است، اظهار داشت: متاسفانه این دانشکده به دلایل نامشخص تعطیل شده است.

 وی با انتقاد از تعطیلی این دانشکده که یکی از نیازهای آموزشی منطقه بود، یادآور شد: با وجود پیگیری‌ها در سال ۹۳  این دانشکده به آموزشکده سلامت تنزل یافته و در سال ۹۴ نیز تنها ۲۰ نفر دانشجوی بهداشت‌کار دهان و دندان جذب ‌و بعد از آن دوره نیز فعلاً هیچ جذبی نداشته است و این امر نارضایتی مردم فرهنگ دوست این منطقه را موجب شده است. 

این مقام مسوول تاکید کرد: انتظار داریم با پیگیری مسوولان استانی و راه‌اندازی مجدد دانشکده پرستاری، یکی از مطالبات به حق مردم و مسوولان شهرستان دوباره محقق شود.

جعفری از دیگر خواسته مردم شهرستان اهر را استقلال کرسی نمایندگی مجلس عنوان کرد و گفت: با توجه به آخرین سرشماری جمعیت شهرستان اهر در سال ۹۵ این شهرستان با وسعت و جمعیت لازم استحقاق کرسی مستقل در مجلس شورای اسلامی را دارد و امیدواریم  مجلس و دولت به خواسته مردم این منطقه توجه داشته تا بیش از این شاهد رشد و توسعه و خدمت‌رسانی مطلوب به این شهرستان فراهم شود. 

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی استان آذربایجان‌شرقی موضوع جاده اهر- تبریز و کندی عملیات اجرایی بزرگراه اهر – تبریز را نیز یاد آور شد و بیان داشت: این بزرگراه یکی از راهکارهای توسعه این منطقه به‌شمار می‌رود که متاسفانه با گذشت نزدیک به یک دهه از آغاز عملیات اجرایی آن  به بهره‌برداری نرسیده و هر روز شاهد تصادفات متعدد در این جاده هستیم.

بهبود جعفری خواستار تسریع در اجرای این پروژه مهم و حیاتی منطقه ارسباران شد.