درگذشت بابک نهرین کذب است/ نهرین: من زنده ام
درگذشت بابک نهرین کذب است/ نهرین: من زنده ام

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از نصر، در این پیام های تلگرامی که به همراه تصاویری آرشیوی از تصادف و تشییع افرادی دیگر منتشر شده نگارنده مدعی شده است که بابک نهرین شب گذشته در یک سانحه رانندگی جان سپرده است. متاسفانه شایعه پراکنان همچنین تلاش کرده اند که با ذکر «به نقل از نصر […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از نصر، در این پیام های تلگرامی که به همراه تصاویری آرشیوی از تصادف و تشییع افرادی دیگر منتشر شده نگارنده مدعی شده است که بابک نهرین شب گذشته در یک سانحه رانندگی جان سپرده است.

متاسفانه شایعه پراکنان همچنین تلاش کرده اند که با ذکر «به نقل از نصر نیوز» جلوه ای موجه به خبر خود دهند که نشان از اوج دروغ پردازی و شایعه پراکنی شان است چرا که چنین خبری به هیچ وجه در آژانس خبری تحلیلی نصر منتشر نشده است.

بابک نهرین دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار نصر ضمن ابراز تاسف از انتشار این اخبار کذب گفت: متاسفانه برخی افراد با شایعه پردازی و انتشار اخبار کذب موجب نگرانی در بین خانواده و آشنایان و هواداران محترم کرده اند که بدینوسیله تکذیب می شود.

وی ادامه داد: تصاویر منتشر شده از خودروی سوخته اصلا مربوط به خودروی بنده نیست و تصاویر تشییع هم مربوط به فصل زمستان است!

وی تاکید کرد: با توجه به این حرکت غیر اخلاقی بی شک موضوع را از مراجع قانونی را پیگیری خواهم کرد.