دریافت وجه از دانش آموزان هنگام ثبت نام ممنوع است
دریافت وجه از دانش آموزان هنگام ثبت نام ممنوع است

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از مهر، جعفر پاشایی خاطرنشان کرد: ثبت نام دانش آموزان و یا ارائه کارنامه، منوط به دریافت کمک های مردمی به مدرسه نیست. وی افزود: تاکنون بخشی از کارهایی اجرایی مدارس برابر ماده ۸ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و ماده ۵ آیین نامه اجرایی مدارس می توانست از […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از مهر، جعفر پاشایی خاطرنشان کرد: ثبت نام دانش آموزان و یا ارائه کارنامه، منوط به دریافت کمک های مردمی به مدرسه نیست.

وی افزود: تاکنون بخشی از کارهایی اجرایی مدارس برابر ماده ۸ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و ماده ۵ آیین نامه اجرایی مدارس می توانست از طریق کمک های مردمی صورت گیرد اما طبق بخشنامه جدید، دریافت هرگونه وجه به غیر از پول بیمه و کتاب موقع ثبت نام ممنوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد: انجمن اولیا و مربیان با هماهنگی مدیر مدرسه می توانند در طول سال تحصیلی از خانواده های متمکن کمک بگیرند.

وی گفت: اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان با شماره تلفن های ۳۵۵۴۹۰۱۹ و ۳۵۵۶۳۲۷۵ آماده دریافت شکایات مردمی درباره ثبت نام دانش آموزان در مدارس است.