دومین همایش بین المللی توسعه صنعت چاپ و بسته بندی برگزار می شود
دومین همایش بین المللی توسعه صنعت چاپ و بسته بندی برگزار می شود

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از رامین اکبری رییس همایش، در این همایش بین المللی دو سخنران برجسته از آلمان در حوزه چاپ و بسته بندی  به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.و سایر سخنرانها از متخصصین و اساتید دانشگاه‌های داخل کشور هستند.در پایان همایش گواهی(certificet  ) حضور در همایش بین المللی توسعه صنعت چاپ و بسته […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از رامین اکبری رییس همایش، در این همایش بین المللی دو سخنران برجسته از آلمان در حوزه چاپ و بسته بندی  به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.و سایر سخنرانها از متخصصین و اساتید دانشگاه‌های داخل کشور هستند.در پایان همایش گواهی(certificet  ) حضور در همایش بین المللی توسعه صنعت چاپ و بسته بندی به زبان انگلیسی به شرکت کنندگان ارایه خواهد شد.

رامین اکبری درباره مخاطبان همایش گفت: مخاطبان همایش بین المللی از تمامی شهرهای کشور ( مدیران صنایع مربوطه و دانشگاه ) خواهند بود. همچنین از کشورهای خارجی از طریق ثبت نام در همایش حضور پیدا خواهند کرد.

با توجه به تشدید مشکلات اقتصادی در کشور ک محورهای اصلی همایش ( اقتصاد – مدیریت – تجارت الکترونیک – عوامل توسعه ) در صنعت چاپ و بسته بندی خواهد بود.

وی در پایان افزود: هماهنگی انجام گرفته است که مهمانان خارجی نمایشگاه و همایش  بتوانند از چند مجموعه بزرگ صنعت چاپ و بسته بندی در تهران  بازدید کنند. امیدواریم با این  نوع تحرکات شرکت کنندگان، به اهداف اقتصادی خود نیز نایل شوند و این بازدیدها به قرارداد بین طرفین منجر شود.