رئیس جدید دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز معرفی شد
رئیس جدید دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز معرفی شد

رئیس جدید دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز معرفی شد. به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با صدور حکمی جواد محمودی‌کرم‌جوان را به سمت رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به […]

رئیس جدید دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز معرفی شد.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با صدور حکمی جواد محمودی‌کرم‌جوان را به سمت رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز» منصوب می‌شوید».

امید است با رعایت تقوا و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، همه توان و کوشش خود را مصروف حفظ شئونات و مصالح و اموال دانشگاه کنید.

گزارش فارس حاکی است، محمودی‌کرم‌جوان استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است و دارای مدرک دکترای در رشته ترویج و آموزش کشاورزی از واحد علوم و تحقیقات تهران است.

مدیرعامل شرکت فراز تسهیل‌گران توسعه، مدیر گروه مدیریت، ترویج و آموزش کشاورزی واحد تبریز، مشاور دفتر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، مشاور عالی مدیرکل امور عشایر استان آذربایجان‌شرقی و … از جمله سوابق اجرایی این عضو هیات علمی این دانشگاه است.