راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی دانشگاه‌ ها است
راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی دانشگاه‌ ها است

فرمانده سپاه ناحیه بناب اردوی راهیان نور را بزرگترین عملیات فرهنگی دانشگاه‌ها خواند.  به گزارش تایسیز آذربایجان به نقل از ایسنا،سرهنگ عمران دوستی گفت: اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه‌های بناب تحت عنوان «ازدانشگاه تا دانشگاه » در نیمه دوم اسفند ماه با شرکت حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان در دو بخش برادران و خواهران دانشگاه‌های […]

فرمانده سپاه ناحیه بناب اردوی راهیان نور را بزرگترین عملیات فرهنگی دانشگاه‌ها خواند.
 به گزارش تایسیز آذربایجان به نقل از ایسنا،سرهنگ عمران دوستی گفت: اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه‌های بناب تحت عنوان «ازدانشگاه تا دانشگاه » در نیمه دوم اسفند ماه با شرکت حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان در دو بخش برادران و خواهران دانشگاه‌های شهرستان بناب به صورت مجزا برگزار می‌شود .
وی اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به اعزام دانشجویان در دانشگاه‌های شهرستان اقدام کرد و نقاط ضعف سال های گذشته را برطرف و نقاط قوت را تقویت کرد.
دوستی تشکیل و تقویت کارگروه های فرهنگی راهیان نور، تهیه بسته‌های فرهنگی مناسب، تشکیل کمیته ارزیابی نظارت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اردوی راهیان نور را از دیگر اقدامات برای تقویت کیفیت اردوها ذکر کرد .
وی با تاکید بر اینکه همه دانشجویان با هر رویکردی باید بتوانند در اردوها شرکت کنند، گفت: این اردوها زمانی به هدف خود می‌رسند که فراگیری لازم را داشته و همه مجموعه های دانشجویی صرف نظر از تعلقات فکری و جناحی در اردو ثبت نام کنند.
رئیس دانشگاه بناب نیز با اشاره به توسعه بیشتر و بهتر فرهنگ اردوی راهیان نور در دانشگاه ها عنوان کرد: امیدواریم با هدفمند کردن اعزام اردوهای راهیان نور در بین دانشگاه‌های کشور شاهد افزایش کیفی و کمی اعزام ها باشیم که در این راستا، نیازمند فرهنگ سازی و ایجاد دستورالعمل ها و سازو کارهای لازم برای اردوهای راهیان نور در دانشگاه ها هستیم.
کریم عباسیان افزود: دانشگاه یکی از محیط های مناسب برای ترویج فرهنگ دینی و استفاده از ظرفیت های دفاع مقدس برای اردوی راهیان نور است.
عباسیان تأکید کرد : دانشگاه بناب  با سپاه همکاری و تعامل سازنده ای دارند و به خوبی مشغول فعالیت هستند و آمادگی داریم، هر برنامه ای که با ما محول شود آن را به خوبی انجام دهیم.
گفتنی است، اردوی راهیان نور دانشگاه های شهرستان بناب از مناطق عملیاتی شلمچه، طلاییه، فتح المبین، هویزه، اروند کنار، دهلاویه و فکه بازدید خواهند کرد.
همچنین تاریخ حرکت کاروان راهیان نور« ازدانشگاه تا دانشگاه »  دانشجویان دانشگاه های شهرستان بناب ۲۰ و ۲۱ اسفند ماه به مدت ۱۰روز،  و مهلت ثبت نام تا دهم اسفند ماه در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه ها می باشد.