راه اندازی نرم افزار JPS و SMS برای راهنمایی  میهمانان نوروزی
راه اندازی نرم افزار JPS و SMS برای راهنمایی  میهمانان نوروزی

ریئس آموزش پرورش استان آذربایجان شرقی در نشست تسهیلات سفرهای نوروزی استان گفت: راه اندازی نرم افزار JPS و SMS برای راهنمایی میهمانان نوروزی فرهنگی از ستاد اسکان تا مدرسه و ارائه جاهای دیدنی شهر تبریز است که در خدمت مسافر های فرهنگی قرار گرفته می شود. وی گفت: تعداد پایگاهها و مدارس اسکان در […]

ریئس آموزش پرورش استان آذربایجان شرقی در نشست تسهیلات سفرهای نوروزی استان گفت: راه اندازی نرم افزار JPS و SMS برای راهنمایی میهمانان نوروزی فرهنگی از ستاد اسکان تا مدرسه و ارائه جاهای دیدنی شهر تبریز است که در خدمت مسافر های فرهنگی قرار گرفته می شود.
وی گفت: تعداد پایگاهها و مدارس اسکان در نظر گرفته شده برای اسکان موقت نوروز،داری ۳۷ پایگاه ، ۲۰۷ مدارس ، ۲۰۷۰ اتاق ، ۱۰۰مدارس رزرو شده است .
وی در مورد اهداف خود برای نوروز برای فرهنگیان ، افزود : تجهیز نماز خانه ها و اتاق های مدارس اسکان به مهر نو ، جا نماز ، کتاب قران، مفاتیح و شاخص قبله ،استقبال و پذیرش گرم و صمیمی از میهمانان محترم فرهنگی در ورودی های شهر، ستاد پذیرش و مدارس اسکان ،تبدیل بالای ۵۰ درصد مدارس الف به ویژه
پاشایی در ادامه گفت: پذیرایی از میهمانان محترم فرهنگی در ستاد های پذیرش با کیک ، شکلات ، چای و اهدای جوایز ارزنده (کتاب شهریار،جاهای دیدنی استان واسباب بازی به نسبت سن بچه هاو …) تهیه نقشه راهنمای شهر تبریز و شهرستانهای استان و راهنمایی میهمانان محترم جهت بازدید از جاهای تاریخی، فرهنگی، موزه‌ها و اماکن دیدنی شهر تبریز از دیگر اهداف است .
وی تشریح کرد: هماهنگی با شهرداری کلان شهر تبریز جهت تامین اتوبوسهای تبریز گردی به میهمانان محترم فرهنگی بصورت رایگان بمنظور جلب رضایت مندی میهمانان وی اذعان کرد: محترم ،هماهنگی و مکاتبه با اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی برای تهیه بسته های فرهنگی به میهمانان محترم است.
ریئس آموزش و پرورش بیان کرد: هماهنگی با فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان و ارسال لیست و آدرس مدارس تحت پوشش اسکان بمنظور تامین امنیت و رفاه حال میهمان است.
– وی خاطر نشان شد : مکاتبه و هماهنگی با معاونت محترم زیبا سازی شهرداری کلانشهر تبریز برای نصب بنر و پوسترهای راهنمای میهمانان در سطح شهر تبریز برقرار می شود.
وی در پایان گفت: معرفی سایت رزرو اینترنتی ستاد اسکان فرهنگیان کشور به نواحی و مناطق استان جهت بهره مندی فرهنگیان محترم استان از امکانات مراکز رفاهی و اسکان موقت مدارس استانهای کشور،تهیه تقویم زمانبندی فعالیت و حضور عوامل ستاد مرکزی اسکان در پایگاههای پذیرش مسافرین ودعوت از کلیه فرهنگیان محترم سایر استانها جهت بازدید از شهر اولین ها از اهداف آموزش و پرورش برای مهمانان فرهنگی است .