روحانیون پیشگامان عرصه تبلیغ و هدایت نسل جوان هستند
روحانیون پیشگامان عرصه تبلیغ و هدایت نسل جوان هستند

به گزارش تایسیز اذربایچان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد علی آل هاشم» روز دوشنبه در یازدهمین همایش سراسری روحانیون ارتش که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزارشد، با تاکید بر اهمیت تبلیغ برای نسل جوان افزود: امروز اگر ۵۰ جوان در مسجدی در کنار یک روحانی مشغول به […]

به گزارش تایسیز اذربایچان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد علی آل هاشم» روز دوشنبه در یازدهمین همایش سراسری روحانیون ارتش که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزارشد، با تاکید بر اهمیت تبلیغ برای نسل جوان افزود: امروز اگر ۵۰ جوان در مسجدی در کنار یک روحانی مشغول به فعالیت فرهنگی و مذهبی باشند آن روحانی فرد موفق در عرصه تبلیغ دین تلقی می شود. در حالی که امروز در برخی از پادگان های ما بیش از هزار سرباز یا افسر حضور دارند و این به‌ معنای یک فرصت ارزشمند برای تبلیغ دین، مکتب الهی و انتقال ارزشهای اخلاقی به نسل جوان است.
امام جمعه تبریز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «کدام سازمان را در کشور سراغ دارید که سالانه این همه جوان در آن وارد و از آن خارج شوند»، همچنین ایشان توصیه داشتند که باید در قبال این فرصت تلاش ده برابری و مضاعف انجام دهید.
وی با بیان این که امروز روحانیون در بسیاری از عرصه ها بویژه حوزه فرهنگی پیشگام و پیشقدم هستند، تصریح کرد: ما باید با تلاش مضاعف و کار مستمر در راستای اجرای فرامین، رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب و دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
حجت لاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: رفتار و اعمال یک روحانی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش باید به گونه ای باشد که دیگر افراد با دیدن او به یاد خدا بیفتند که اگر اینگونه بودیم یعنی وظیفه خود را به خوبی انجام داده ایم.
همچنین آیت الله قوچانی رییس پیشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخشی از این همایش خطاب به روحانیورن سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: عالم محضر خدا است و تمام اعمال و رفتار ما در دفتر الهی ثبت و ضبط می شود، لذا شایسته است که همواره تقوا داشته باشیم و برای رضایت خدا به بندگان و همنوعان خدمت نماییم.
یازدهمین همایش سراسری روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز با حضور جمع کثیری از روحانیون، مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.