شهرداری تبریز به دنبال پروژه های ویترینی در مرکز شهر نیست
شهرداری تبریز به دنبال پروژه های ویترینی در مرکز شهر نیست

به گزارش تایسیز اذربایجان ایرج شهین باهر شامگاه سه شنبه در آیین بهره برداری از پارک محله ای و میدان ورزشی سجادیه با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای اهداف شهرداری تبریز، نهمین پارک محله ای و زمین ورژشی در ۹ ماه اخیر در کلانشهر تبریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. وی افزود: […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ایرج شهین باهر شامگاه سه شنبه در آیین بهره برداری از پارک محله ای و میدان ورزشی سجادیه با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای اهداف شهرداری تبریز، نهمین پارک محله ای و زمین ورژشی در ۹ ماه اخیر در کلانشهر تبریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این پارک و زمین ورزشی به طور رایگان برای استفاده و بهره مندی شهروندان مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار احداث و تحویل مردم این منطقه داده شد.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه سرمایه گذاری در مناطق محروم و کم برخوردار ضمن رضایت خداوند، رضایتمندی شهروندان این مناطق را به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: شهرداری تبریز به دنبال پروژه های ویترینی در مرکز شهر نیست بلکه به دنبال تأمین رفاه و آسایش مردم در محلات مختلف هستیم.

وی همچنین ادامه داد: تا جایی که بتوانیم در راستای تامین آسایش و رفاه حال مردم کلانشهر تبریز قدم های محکمی خواهیم برداشت تا شاهد تبریزی سربلند باشیم.

مهندس شهین باهر در ادامه با اشاره پروژه مسیرگشایی خیابان ۱۲ متری سجادیه و بهسازی و توسعه معابر در این منطقه اظهار کرد: این منطقه که عملا به زباله گاه و معضل بزرگ شهری تبدیل شده بود، با احداث این پارک و مسیرگشایی تبریز توسعه و آباد می شود.