صادقی: مصدومیت اسماعیلی فر جدی نیست/ هافبک تراکتورسازی در دیدار با فولاد استراحت میکند
صادقی: مصدومیت اسماعیلی فر جدی نیست/ هافبک تراکتورسازی در دیدار با فولاد استراحت میکند

پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اسماعیلی فر می‌تواند با چند روز استراحت به شرایط ایده آل خود بازگردد. به گزارش تایسیز آذربایجان، به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، مجید صادقی، پزشک این تیم درباره وضعیت مصدومیت دانیال اسماعیلی فر که در دیدار با صنعت نفت آبادان تنها ۲۰ دقیقه بازی کرد اظهار داشت: این […]

پزشک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اسماعیلی فر می‌تواند با چند روز استراحت به شرایط ایده آل خود بازگردد.

به گزارش تایسیز آذربایجان، به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، مجید صادقی، پزشک این تیم درباره وضعیت مصدومیت دانیال اسماعیلی فر که در دیدار با صنعت نفت آبادان تنها ۲۰ دقیقه بازی کرد اظهار داشت: این بازیکن روز گذشته در جریان دیدار مقابل صنعت نفت آبادان از ناحیه کشاله دچار کشیدگی شد که جای نگرانی نیست و مربوط به مصدومیت قبلی این بازیکن می‌شود.

وی افزود: اسماعیلی فر می‌توانست در بازی روز گذشته به دیدار ادامه بدهد ولی ترجیح دادم زیاد تحت‌فشار نباشد و از زمین مسابقه خارج شود. او می‌تواند با چند روز استراحت به شرایط ایده آل خود بازگردد و ازاین‌رو مشکل خاصی وجود ندارد.

پزشک تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در دیدار بعدی مقابل فولاد خوزستان به این بازیکن استراحت می‌دهیم تا فشاری بر این بازیکن وارد نشود و با بهبودی کامل بتواند برای فصل بعد خود را آماده کند.

انتهای پیام/