طرح تفصیلی تبریز و تمامی قراردادها روی درگاه شهرداری است
طرح تفصیلی تبریز و تمامی قراردادها روی درگاه شهرداری است

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایرنا، ایرج شهین باهر افزود: این اقدام به منظور جلوگیری از رانت اطلاعاتی، ویژه خواری و بروز برخی تخلفات در مجموعه شهرداری انجام شده و این روند برای شفاف سازی همه امور ادامه می یابد. وی با تاکید بر اینکه عقیده ای به پنهان کاری ندارم، اظهار داشت: در […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از ایرنا، ایرج شهین باهر افزود: این اقدام به منظور جلوگیری از رانت اطلاعاتی، ویژه خواری و بروز برخی تخلفات در مجموعه شهرداری انجام شده و این روند برای شفاف سازی همه امور ادامه می یابد.
وی با تاکید بر اینکه عقیده ای به پنهان کاری ندارم، اظهار داشت: در این راستا تمامی شهروندان می توانند از مسیر خیابان ها و کاربری های مختلف اطلاع کسب کرده و تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در سایت شهرداری مشاهده کنند.
شهردار تبریز یادآوری کرد: پیچیدگی امور و نبود شفافیت موجب بروز تخلفات در یک مجموعه می شود و باید با تسهیل امور و از بین بردن منفذهای فساد از بروز تخلف جلوگیری کرد.
شهین باهر اصلی ترین عامل صرفه جویی را مبارزه با فساد اعلام کرد و ادامه داد: با فیلتر گذاری در تمام حوزه ها فضا برای فساد و ارتشا در شهرداری تنگ شده است.
وی با اشاره به حرکت مدیریت شهری در مسیر شفاف سازی امور در تمامی حوزه ها، گفت: فساد در یک مجموعه موجب از بین رفتن تکریم ارباب رجوع و اعتماد مردمی و بروز خسارت به آن مجموعه می شود.
کلانشهر ۱٫۸ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.