عزت و آبروی ایران مدیون جانفشانی‌های رزمندگان است
عزت و آبروی ایران مدیون جانفشانی‌های رزمندگان است

فرماندار هشترود گفت: رزمندگان، نماد قهرمانی، ایثار و مقاومت هستند که در طول جنگ تحمیلی از جان و مال خود گذشته و برای میهن اسلامی ایران عزت و آبرو هدیه کردند.   به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ، امین امینیان در دیدار با رزمندگان هشترودی شرکت کننده در عملیات آزاد سازی […]

فرماندار هشترود گفت: رزمندگان، نماد قهرمانی، ایثار و مقاومت هستند که در طول جنگ تحمیلی از جان و مال خود گذشته و برای میهن اسلامی ایران عزت و آبرو هدیه کردند.
 
به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ، امین امینیان در دیدار با رزمندگان هشترودی شرکت کننده در عملیات آزاد سازی خرمشهر خاطرنشان کرد: امنیت وثبات ایران مدیون فداکاری‌های رزمندگان اسلام است،رزمندگان از همه چیز خود گذشتند تا تمامیت عرضی کشور حفظ شده و اسلام و قرآن در ایران اسلامی پا برجا بماند.
 
در مراسمی دیگر که برای تجلیل از رزمندگان شرکت کننده در عملیات بیت المقدس در دانشگاه  آزاد اسلامی واحد هشترود برگزار شد، فرمانده سپاه ناحیه هشترود خاطر نشان کرد: امروزه کشور ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده ودشمنان این مرز و بوم از قدرت دلیر مردان وشیر زنان ایران در هراسند.
 
سرهنگ احمد تقی پور اظهارکرد: دفاع از خرمشهر دفاع از یک شهر نبود بلکه دفاع از یک سرزمین ودفاع از ارزش های اسلامی بود.
 
وی افزود: اکنون به جرات می توان گفت که تمام تجهیزات نظامی ایران بومی سازی شده اند و از اینجا می‌توان به اقتدار ایران اسلامی پی برد.
 
وی با بیان اینکه آسمان ایران یک منطقه استراتژیک برای همه خطوط هوایی جهان است، بیان کرد: به برکت خون شهدا و ایثار گری های رزمندگان اسلام، هیچ احدی حق ندارد بدون اجازه ایران،  در خطوط هوایی منطقه رفت و آمد کند و این یک موفقیت بسیار بزرگ برای ایران اسلامی است.
 
بر اساس این گزارش؛ از خانواده های شهیدان و جانبازان عملیات آزاد سازی خرمشهر توسط دانشگاه آزاد هشترود تجلیل شد.