لزوم رفع تهدیدات زیست محیطی معادن شن و ماسه شبستر
لزوم رفع تهدیدات زیست محیطی معادن شن و ماسه شبستر

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، رحمان وهاب زاده  مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در تبریز و شهرستان شبستر، در جریان مسائل و مخاطرات زیست محیطی معادن استان قرار گرفت. وی از معادن شن و ماسه شهرستان شبستر […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، رحمان وهاب زاده  مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در تبریز و شهرستان شبستر، در جریان مسائل و مخاطرات زیست محیطی معادن استان قرار گرفت.

وی از معادن شن و ماسه شهرستان شبستر بازدید و در نشستی با حضور مدیران مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری شبستر بر لزوم رفع تهدیدات زیست محیطی معادن شن و ماسه منطقه تاکید کرد.

وهابزاده تاکید کرد: معادن شن و ماسه مستقر در شبستر باید در سریع ترین زمان نسبت به رفع موارد تذکر داده شده از سوی حفاظت محیط زیست اقدام کنند.

وی گفت: قوانین و ضوابط زیست محیطی در همه شرایط باید در معادن مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد.

مدیرکل بازرسی سازمان حفاظت محیط زیست در پایان تاکید کرد: تمام مدیران اجرایی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهور در برطرف نمودن مشکلات زیست محیطی تلاش می کنند و اقدامات موثر در این همین راستا در  سطح کشور در حال اجرا است که نیازمند حمایت همه است.