محله “كجووار” تبریز صاحب اولین کانون سلامت محله در استان شد
محله “كجووار” تبریز صاحب اولین کانون سلامت محله در استان شد

به گزارش تایسیز اذربایجان ، بيش از یکصد نفر از اهالى این منطقه پس از فراخوان سراسرى در سطح محله، در مسجد حنيفه كجووار دور هم آمدند تا اولين كانون سلامت استان را در محله خودشان تشكيل دهند. در اين مراسم دکتر طاهر اقدم معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تقدير و تشكر از […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ، بيش از یکصد نفر از اهالى این منطقه پس از فراخوان سراسرى در سطح محله، در مسجد حنيفه كجووار دور هم آمدند تا اولين كانون سلامت استان را در محله خودشان تشكيل دهند.
در اين مراسم دکتر طاهر اقدم معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تقدير و تشكر از همراهی خوب اهالی به اهميت و لزوم مشارکت فعال مردم در حوزه سلامت اشاره كرد.
وی با تاكيد بر دستاوردهای خوب نظام سلامت کشور، اجتماعی کردن سلامت را از اولویت های فعلی وزارت بهداشت  عنوان کرد و افزود : مشارکت و همراهی مردم در کانونهای سلامت بسیار تاثیر گذار خواهد بود .

دکتر مهستى عليزاده رئيس مولفه هاى اجتماعى سلامت دانشگاه علوم پزشكى تبریز در مورد كليات شكل گيرى كانون سلامت محلات توضيحات لازم را ارائه کرد و از مردم منطقه و سازمانهاى مردم نهاد حامى آنان تقدير و تشكر كرد.
همچنین سهیلا كريم زاد شريفى کارشناس مولفه هاى اجتماعى  سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز جزئيات و چگونگى شكل گيرى کانونهای سلامت محلات را توضيح داد و از مردم فعال و فهيم منطقه خواست به شكل فعال و پويا در رسيدن به اهداف سلامت منطقه خودشان كوشا باشند و در كانون شركت كنند.
این گزارش می افزاید، در رای گیری این انتخابات  هيات امناى مسجد و خيرين منطقه  برای انتخاب اعضای کانون سلامت محله کمال همکاری را داشتند.