نقش صداوسیما در ایجاد تعامل بین دستگاه‎های اجرایی کارساز است
نقش صداوسیما در ایجاد تعامل بین دستگاه‎های اجرایی کارساز است

به گزارش تایسیز اذربایجان ، مرتضی صفری در دیدار با شهردار تبریز با بیان اینکه صداوسیمای مرکز آذربایجان‎شرقی آمادگی همکاری با تمامی نهادها دارد، گفت: نقش صداوسیما در ایجاد بستر موزون و تعامل دستگاه های اجرایی استان بسیار کارساز است. مدیرکل جدید صداوسیمای آذربایجان‎شرقی، افزود: صداوسیما بایستی نقش مثبت و تاثیرگذاری در جامعه ایفا نماید […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ، مرتضی صفری در دیدار با شهردار تبریز با بیان اینکه صداوسیمای مرکز آذربایجان‎شرقی آمادگی همکاری با تمامی نهادها دارد، گفت: نقش صداوسیما در ایجاد بستر موزون و تعامل دستگاه های اجرایی استان بسیار کارساز است.

مدیرکل جدید صداوسیمای آذربایجان‎شرقی، افزود: صداوسیما بایستی نقش مثبت و تاثیرگذاری در جامعه ایفا نماید و نباید افکار عمومی را در مقابل مسئولان قرار دهد.

وی اظهار داشت: اجرای برنامه های مطالبه گرایانه بایستی بگونه ایی طراحی و اجرا شود که رنگ و بوی سیاسی و جانبدارانه نداشته باشد بلکه طوری برنامه ریزی و اجرا کرد که در نهایت به ایجاد امید و انگیزه در بین اقشار جامعه منجر شود.

صفری با مهم توصیف کردن نقش فرهنگ در پیشبرد اهداف مدیران در حوزه ماموریت به نقش آفرینی صداوسیما در ایجاد بستری موزون و افزایش تعامل بین دستگاهی اشاره کرد و افزود: گستره نفوذ و میزان تاثیرگذاری صدا و سیما در بین مردم و ارتباط نزدیک رسانه با مخاطب فرصت خوبی برای بهره مندی مسئولان از این ظرفیت کم نظیر است  و بیان تلاش،خدمات و ظرفیت های هر دستگاه توسط صدا و سیما بیانگر کار آمدی و توانمندی نظام در ارائه خدمت به مردم است.

وی نشاط و امید را دو موضوع و نشانه مهم برای جامعه پویا و روبه رشد توصیف کرد و گفت: در سایه نشاط، امید و شادابی است که آموزه های دینی به نحو مطلوب آموخته و در رفتار افراد نهادینه می شود و این مرکز آماده تعامل سازنده با راگان ها، نهادها و سازمانها جهت ایجاد نشاط و امید در بین اقشار مختلف مردم می باشد.