کریمی: سال آتی فوتبال توانمند‌تری ارائه می کنیم/ همکاری من و گسترش فولاد تکمیل شد
کریمی: سال آتی فوتبال توانمند‌تری ارائه می کنیم/ همکاری من و گسترش فولاد تکمیل شد

به گزارش تایسیز آذربایجان، سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در آخرین نشست خبری پیش از بازی تیمش در لیگ هفدهم با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تمجید از حمایت رسانه ها اظهار داشت: با مسابقه فردا مسابقات این فصل برای تیم ما به پایان می‌رسد اما می خواهم قبل از اینکه وارد  بحث بازی با […]

به گزارش تایسیز آذربایجان، سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در آخرین نشست خبری پیش از بازی تیمش در لیگ هفدهم با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تمجید از حمایت رسانه ها اظهار داشت: با مسابقه فردا مسابقات این فصل برای تیم ما به پایان می‌رسد اما می خواهم قبل از اینکه وارد  بحث بازی با پدیده شویم، از رسانه‌ها که نهایت همکاری را با ما داشتند، تشکر کنم. در واقع ما آنها را در موفقیت های گسترش فولاد شریک می دانیم.

وی افزود: از زمان حضور ما در گسترش فولاد، عملکردمان با فراز و نشیب هایی همراه بود اما همین که توانستیم ۷ رتبه در جدول بالا بیاییم، موید عملکرد خوبمان است. همه ما در باشگاه گسترش فولاد دست به دست هم دادیم تا تیم را از انتهای جدول جدا کنیم و به میانه جدول برسانیم. فکر می کنم این برای اولین بار است که موفق شدیم حفظ سهمیه تیم را از اواسط نیم فصل دوم لیگ، قطعی کنیم تا مسئولان باشگاه با خیالی راحت امورات تیم را دنبال کنند.اگر مصدومیت ها و محرومیت ها نبود، می توانستیم حداقل ۳-۴ امتیاز بیشتر کسب کنیم.

فیروز کریمی با اشاره به عملکرد خوب داوران در دیدار های لیگ هفدهم خاطرنشان کرد: باید از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که مسابقات را به خوبی پوشش دادند و علیرغم فشردگی مسابقات که برای همه تیم ها وجود داشت، رقابت‌ها با نظم همراه بود. داوری‌ها هم به جز یکی دو مورد که جزئی بودند بسیار خوب بود و نباید به دلیل چند اشتباه، تمام تلاش های داوران را زیر سوال برد. در بازی‌هایی که من حضور داشتم بالاترین سطح داوری را در تاریخ فوتبال ایران دیدم.

سرمربی گسترش فولاد در مورد دیدار با پدیده گفت: این بازی از نظر جدولی حساسیت خاصی ندارد اما تقابل این ۲ تیم در طول فصل های گذشته نشان داده که هر ۲ تیم به دنبال اجرای بازی زیبا و هجومی هستند. در بازی رفت و در مشهد صحنه‌های زیبایی از طرف ۲ تیم به نمایش گذاشته شد و علیرغم گل‌ها و پیروزی تیم ما، فوتبال زیبایی از هر ۲ تیم شاهد بودیم که روح فوتبال را نشان می داد.

وی افزود: البته این مساله طبیعی است چرا که با وجود مهاجری در این تیم نباید انتظار دیگری از پدیده داشته باشیم. در فصل جاری پدیده ابتدا در کورس قهرمانی بود و بعد با مشکلاتی که دچارش شد به پایین جدول رفت. اما آنها در بازی فردا استرس سقوط ندارند و برای همین فکر می‌کنم بازی زیبا و تماشاگرپسندی را از گسترش فولاد و پدیده مشاهده خواهیم کرد. این ۲ تیم از یکدیگر شناخت خوبی دارند. در بازی فردا نتیجه تلاش‌های تاکتیکی ۲ تیم را خواهید دید.

سرمربی تیم گسترش فولاد در مورد تداوم حضورش در این تیم گفت: من با باشگاه قرارداد سه ساله دارم این قرارداد مؤید ادامه همکاری و قانونمند بودن آن است. علاوه بر این قرارداد شرایطی را در باشگاه تجربه کردم که خودم را ملزم به ادامه همکاری می‌بینم در صورتی که قرارداد وجود داشته باشد هر دو طرف ملزم به اجرای آن هستند اما بحث ما بحث همدلی است. البته همانطور که می دانیذ همکاری ما فقط مربوط به امسال نیست و در سال‌های گذشته نیز همکاری هایی با هم داشتیم که این همکاری ها امسال تکمیل شد. فکر می کنم در فصل آتی بازی های بهتر و فوتبالی توانمند تر به نمایش می گذاریم.

فیروز کریمی در مورد بحث بی انگیزگی بازیکنانش در بازی فردا گفت: ما برای این بازی استرس نداریم اما انگیزه بسیار بالایی داریم. قطعا برای کسب نتیجه کامل به میدان می‌رویم چون در بازی رفت هم پیروز شده‌ایم امیدواریم در بازی خانگی هم این نتیجه را تکرار کنیم. در بازی فردا تلاش می کنیم به بازیکنان جوان هم میدان بدهیم تا برای فصل بعدی آب دیده تر شوند.

وی افزود: جدول امسال استثنایی بود. هیچ سالی به یاد نمی آورم که جدول لیگ با این شرایط به پایان برسد. اول اینکه پرسپولیس خیلی زود تکلیف قهرمانی‌اش را مشخص کرد. تکلیف تیم‌های سقوط ‌کننده هم هفته قبل کاملاً مشخص شد و تا حدی تیم‌های صعودکننده به لیگ قهرمانان آسیا هم مشخص هستند فقط تکلیف نایب‌قهرمانی لیگ مانده است که برای آن بسیاری از تیم‌ها دخیل هستند و باید همه تیم‌ها عزت ورزشی‌شان را حفظ کنند.

سرمربی گسترش فولاد در مورد عملکرد تیمش در دیدار با استقلال تهران و سایپا گفت: ما برای حفظ عزت ورزشی‌مان مقابل استقلال ایستادگی کردیم که همین باعث شد این تیم از رتبه دوم به چهارم سقوط کند. بعد از آن در بازی مقابل سایپا که در تهران برگزار کردیم نیز عزت ورزشی‌مان را به نمایش گذاشتیم تا همه بدانند وجود پیشوند فرهنگی و ورزشی در مقابل نام باشگاه گسترش فولاد بی دلیل نیست.

کریمی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما آخرین مربی ایرانی بوده‌‌اید که تیم‌تان را در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی رسانده‌اید و بعد از گذشت سال‌ها این رکورد در اختیار شما باقیمانده است، خطارنشان کرد: دوست ندارم به این موضوع رکورد گفته شود چون زمانی که فوتبال‌مان رو به عقب است این رکوردهای ارزشی ندارد. نباید قهرمانی یکی از تیم‌های ایرانی انقدر طول بکشد. این رکورد نیست و پس‌رفت است که ۲۳ سال طول کشیده است و تاکنون این توفیق دیگر کسب نشده است. رکورد محمد نصیری بود که ۳ برابر وزن خودش را وزنه زد یا عبدالله موحد که ۶-۷ دوره قهرمان جهان و المپیک بود و سوریان آن را ترقی داد. رکورد، رکورد والیبال ما است که بین تیم‌های برتر دنیا صاحب سکو می‌شود و یا بانوان ما که با همه شرایط در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند و مقام می‌گیرند اینها رکورد است نه رکوردی که ۲۳ ساله شده و نشان‌دهنده پس‌رفت است. امیدوارم باز هم تیم‌های ما امسال و سال های آتی در سطح باشگاهی مانند تیم ملی حرف اول را در آسیا بزنند.

به گزارش تایسیز، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد ضمن عذرخواهی از خبرنگاران حاضر، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد حاضر نشد.

انتهای پیام/