رضایت ۹۷ درصدی شهروندان از خدمات پست آذربایجان شرقی تایسیز نیوز –مدیرکل پست آذربایجان شرقی گفت: با اینکه تنها ۴۰ الی ۴۵ درصد مشتریان در نظرسنجی سامانه شرکت میکنند، ۹۷ درصد مشتریان از خدمات پست استان رضایتمندی کامل دارند. جواد دباغ صبح روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: ترافیک مرسولات پستی استان در یکسال […]
رضایت ۹۷ درصدی شهروندان از خدمات پست آذربایجان شرقی

تایسیز نیوز –مدیرکل پست آذربایجان شرقی گفت: با اینکه تنها ۴۰ الی ۴۵ درصد مشتریان در نظرسنجی سامانه شرکت میکنند، ۹۷ درصد مشتریان از خدمات پست استان رضایتمندی کامل دارند.
جواد دباغ صبح روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: ترافیک مرسولات پستی استان در یکسال گذشته به هفت میلیون و ۲۲۴ هزار و ۶۰۰ مرسوله رسید که نسبت به مدت مشابه، ۲۱ درصد افزایش داشته و سهم استان از کشور ۲/۵۵ درصد است.
وی با اشاره به اینکه مجموع وزن مرسولات پستی استان بیش از هشت میلیون تن در سال گذشته بوده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۱.۰۹ درصد افزایش داشته است.
دباغ تعداد مرسولات وارده به استان را ۶ میلیون و ۸۸۰ هزار عنوان کرد و گفت: مرسولاتی که در طی یک سال گذشته وارد شبکه پستی استان شده، نسبت به مدت مشابه گذشته ۷/۳۸ درصد رشد داشته است؛ همچنین استان ما استانی مرسوله فرست میباشد.
مدیر کل پست استان با بیان اینکه در بستر فضای مجازی قدمهای خوبی برداشتهایم، افزود: با بهره برداری از تایید برخط نشانی محل سکونت در پست استان، در حدود ۲۸۷ هزار سفر درون شهری کاهش یافته که نسبت به مدت مشابه یک سال گذشته ۷۷ درصد رشد داشتهایم.
وی همچنین از افزایش برون سپاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت در سال گذشته خبرداد و افزود: امید داریم شاهد حضور صفر درصدی مردم به اداره پست، در جهت احراز نشانی شویم.