۱۵۰ روستای شهرستان هشترود در محاصره برف
۱۵۰ روستای شهرستان هشترود در محاصره برف

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود گفت: برف و کولاک راه ارتباطی ۱۵۰ روستای هشترود را مسدود کرد.  به گزارش تایسیز آذربایجان به نقل از فارس، تیمور امیرانلویاظهار داشت: اکثر راه‌های روستایی شهرستان هشترود دیشب در اثر بارش برف و کولاک مسدود شده است. وی افزود: هم اکنون تمام کارکنان […]

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود گفت: برف و کولاک راه ارتباطی ۱۵۰ روستای هشترود را مسدود کرد.

 به گزارش تایسیز آذربایجان به نقل از فارس، تیمور امیرانلویاظهار داشت: اکثر راه‌های روستایی شهرستان هشترود دیشب در اثر بارش برف و کولاک مسدود شده است.

وی افزود: هم اکنون تمام کارکنان راهداری همراه با دستگاه‌های نگهداری شهرستان و نیز دستگاه‌های استیجاری برف‌روبی در بازگشایی راه‌های روستای و ارائه خدمات برای روستاها فعالیت می‌کنند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود گفت: هم اکنون ۱۲ اکیپ راهداری شامل ۲۵ دستگاه در حال بازگشایی مسیرهای اصلی و روستایی هستند.

وی افزود: آزاد راه پیامبر اعظم(ص) _ محور مراغه به هشترود _ میانه به هشترود مسدود بوده و فقط جاده هشترود به قره‌چمن باز بوده و تردد در جریان است.

امیرانلوی تاکید کرد: رانندگان، مسافران و شهروندان  با رعایت کردن نکات ایمنی راه در جاده‌ها تردد کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان برای تردد در جاده‌ها باید به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز بوده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند، اظهار داشت رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده‌ها از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

ارتفاع برف در داخل شهر ۲۰ سانتی‌متر و در ارتفاعات نیز بیش از۳۰ سانتی‌متر گزارش شده است.

برف تمام مدارس شیفت صبح و بعد ازظهر هشترود و نظرکهریزی را برای دومین روز تعطیل کرد.