جشنواره بین‌المللی نمایش خیابانی تبریزیم؛ در سکانس دوم
جشنواره بین‌المللی نمایش خیابانی تبریزیم؛ در سکانس دوم

پنجمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز تبریزیم با به پایان رساندن بخش اول برنامه‌های خود در آستانه برگزاری بخش بعدی برنامه‌های خود است. به گزارش تایسیز آذربایجان، پنجمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز تبریزیم که با برپایی نمایش‌های خیابانی در ابعاد مختلف به استقبال مرحله مسابقه و رقابتی خود می‌رود، در […]

پنجمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز تبریزیم با به پایان رساندن بخش اول برنامه‌های خود در آستانه برگزاری بخش بعدی برنامه‌های خود است.

به گزارش تایسیز آذربایجان، پنجمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز تبریزیم که با برپایی نمایش‌های خیابانی در ابعاد مختلف به استقبال مرحله مسابقه و رقابتی خود می‌رود، در نخستین گام بخش “مرور” را با رویکرد  بازخوانی نمایش های برگزیده ادوار گذشته خود در ۳۰ اجرا در مدت ۱۵ روز برپا کرد.

گروه‌های برگزیده ادوار گذشته جشنواره نمایش‌های خیابانی و فضای باز تبریزیم در مدت ۱۵ روز در نقاط مختلف شهر توانست فضای مساعدی برای فعالیت‌های نمایشی در شهر ایجاد کند که با استقبال شهروندان نیز مواجه شد.

در بخش دوم جشنواره بین‌المللی تبریزیم با آغاز دهه فجر و ایام فاطمیه به استقبال مرحله بعدی برنامه‌های خود می رود که شامل بخش مذهبی ملی می‌شود.

روز دهم بهمن ماه، با حضور داوران و بخش فنی جشنواره، ۱۰ عنوان نمایش حاضر در این بخش مورد بازبینى قرار می گیرند و نمایش های برگزیده، در بخش مذهبی و ملی به اجرای عمومی خواهند رسید.

نمایش‌های این بخش از روز ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و ورود حضرت امام (ره) به کشور، آغاز شده و در مراکز فرهنگی سطح شهر در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

گفتنی است؛ پنجمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز تبریزیم همزمان با سال ۲۰۱۸ برگزار شد و بخش‌های مختلف آن در حال پیگیری است.

بخش اول این جشنواره با عنوان «مرور» و با تمرکز بر آثار برگزیده ادوار قبل، به اجرا رسید و بخش دوم با عنوان «نمایش‌های مذهبی و ملی» همزمان با ایام فاطمیه و دهه فجر در سطح شهر اجرا می‌شود.