ثبت و پیگیری بیش از ۲۱ هزار درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز
ثبت و پیگیری بیش از ۲۱ هزار درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز

مدیرکل بازرسی شهرداری تبریزخبر داد:ثبت و پیگیری بیش از ۲۱ هزار درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز از ثبت، ارجاع و پیگیری ۲۱ هزار و ۹۶۵ مورد درخواست شهروندی در سامانه ۱۳۷ طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد. موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: سامانه ۱۳۷ به […]

مدیرکل بازرسی شهرداری تبریزخبر داد:
ثبت و پیگیری بیش از ۲۱ هزار درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز

مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز از ثبت، ارجاع و پیگیری ۲۱ هزار و ۹۶۵ مورد درخواست شهروندی در سامانه ۱۳۷ طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.


موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی هوشمند میان شهرداری و شهروندان با هدف تسهیل در ارتباط، کاهش مراجعات حضوری، دریافت انتقادات و پیشنهادات و بهره‌گیری از نقطه‌نظرات مردمی برای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی در حال فعالیت است.