شهرداری تبریز در والیبال هم تاریخ‌ساز می‌شود
شهرداری تبریز در والیبال هم تاریخ‌ساز می‌شود

تیم والیبال شهرداری تبریز در یک بازی سخت به مصاف تیم خاتم اردکان یزد می‌رود. به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، در بازی دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کشور فردا تیم شهرداری تبریز در یزد مهمان تیم خاتم اردکان است. این تیم برای امیدوار ماندن جهت صعود به دیدار […]

تیم والیبال شهرداری تبریز در یک بازی سخت به مصاف تیم خاتم اردکان یزد می‌رود.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، در بازی دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کشور فردا تیم شهرداری تبریز در یزد مهمان تیم خاتم اردکان است.

این تیم برای امیدوار ماندن جهت صعود به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال کشور، فردا باید در یزد به برتری رسد تا هر ۲ تیم در تعداد بردها برابر شوند و تکلیف تیم صعودکننده به دیدار فینال در بازی سوم در تبریز مشخص شود.

یک نایب قهرمانی و ۳ عنوان سومی عملکرد تیم‌های تبریزی

تیم‌های تراکتورسازی، ریخته‌گری، لیفتراک‌سازی، موتوژن، شهرداری، بسیج نمایندگان تبریزی در ادوار مختلف لیگ برتر والیبال کشور بوده‌اند.

بالاترین مقام کسب شده والیبال تبریز در لیگ برتر در سال ۱۳۷۸ توسط تیم موتوژن به دست آمده است که این تیم به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود.

والیبال تبریز ۳ عنوان سومی هم به دست آورده است که در سال ۵۶ تیم لیفتراک‌سازی، در سال ۷۳ ریخته‌گری و در سال ۹۳ تیم شهرداری تبریز به مقام سوم ایران دست یافته‌اند.

حالا تیم شهرداری تبریز این فرصت دارد که یک عنوان دیگر بر افتخارات والیبال تبریز بیافزاید و تبریز را به پنجمین مقامش در لیگ برتر والیبال کشور برساند.

۲ هفته پیش بسکتبال شهرداری تبریز تاریخ‌ساز شده و نخستین قهرمانی لیگ برتر بسکتبال را برای تبریز کسب کرد. آیا والیبال شهرداری تبریز هم می‌تواند همانند بسکتبال این باشگاه تاریخ‌ساز شود.