آذرتل گامی در جهت خودکفایی اقتصادی باشگاه تراکتورسازی
آذرتل گامی در جهت خودکفایی اقتصادی باشگاه تراکتورسازی

مدیرعامل آذرتل گفت: فعالیت های اقتصادی مانند آذرتل منجر به استقلال اقتصادی و خودکفایی باشگاه خواهد شد و می‌تواند تراکتورسازی را ثروتمند کند. به گزارش تایسیز آذربایجان ، احمد توکلی مدیرعامل شرکت آذرتل عصر امروز در جمع خبرنگاران در هتل کایا لاله پارک تبریز اظهار داشت: حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد جمعیت ایران ترک‌زبان‌ها هستند […]

مدیرعامل آذرتل گفت: فعالیت های اقتصادی مانند آذرتل منجر به استقلال اقتصادی و خودکفایی باشگاه خواهد شد و می‌تواند تراکتورسازی را ثروتمند کند.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، احمد توکلی مدیرعامل شرکت آذرتل عصر امروز در جمع خبرنگاران در هتل کایا لاله پارک تبریز اظهار داشت: حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد جمعیت ایران ترک‌زبان‌ها هستند و سهامداران ما هم ترک‌زبان بودند که دوست داشتند با باشگاه تراکتورسازی طرحی را آغاز کنیم و ما به عنوان شریک تجاری باشگاه تراکتورسازی طرح سیم‌کارت‌های آذرتل را استارت زدیم.

وی تاکید کرد: کسب‌و‌کار و تولید درآمد باید از پتانسیل‌های موجود صورت بگیرد و ما تصمیم گرفتیم از پتانسیل موجود در تراکتورسازی استفاده کنیم. از این طریق کمک زیادی هم به باشگاه تراکتورسازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آذرتل اظهار داشت: می‌توان گفت که آذرتل به نوعی جزوی از ثروت باشگاه تراکتورسازی محسوب می‌شود و قدم اول برداشته شده است و می‌تواند نتایج خوبی در پی داشته باشد.

توکلی ادامه داد: ما سیم‌کارت‌های سازمانی با ویژگی های خیلی خوب به شرکت‌ها و سازمان‌ها در آذربایجان شرقی خواهیم داد.

وی گفت: تعرفه مکالمه مزیت اصلی ما نیست. تعرفه مکالمه آذرتل از یکی از اپراتورها رقم پایین‌تری دارد که کیفیت سیم‌کارت‌های ما یکی از شرکت های مطرح بالاتر است.

توکلی گفت: سیم‌کارت آذرتل یک ماه مکالمه درون شبکه رایگان دارد که قیمت سیم‌کارت اعتباری ۲۰ هزار تومان است و سیم‌کارت دائمی ۱۳۳ هزار تومان خواهد بود که ۷۰ هزار تومان بسته های متنوع مکالمه و اینترنت دارد که به زودی جهت فروش در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: فروش سیم‌کارت‌های آذرتل در کلیه نمایندگی‌های این شرکت آغاز شده و علاقه مندان می‌توانند آدرس نمایندگی های مجاز را از آدرس وب سایت آذرتل دریافت کنند. همچنین به‌زودی مرکز تماس ما با زبان ترکی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

توکلی گفت: اینگونه فعالیت‌ها منجر به استقلال اقتصادی و خودکفایی باشگاه خواهد شد و می‌تواند تراکتورسازی را ثروتمند کند.
مدیرعامل شرکت آذرتل در پایان گفت: امیدوارم تراکتورسازی در بازی‌های پیش روی نتایج لازم را کسب کند و اتفاقات خوبی برای این تیم رخ دهد. از هواداران این تیم هم خواهش می‌کنیم در بازی الجزیره حمایت لازم را در تبریز از تیمشان داشته باشند و از شما اصحاب رسانه هم می‌خواهیم حمایت‌های لازم را از این طرح داشته باشند تا شاهد موفقیت این تیم در آینده باشیم