پیش بینی برنامه‌های نوآورانه کانون پرورش فکری برای تبریز ۲۰۱۸
پیش بینی برنامه‌های نوآورانه کانون پرورش فکری برای تبریز ۲۰۱۸

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگی کانون استان رشد چشمگیر و قابل ملاحظه فعالیت‌های مراکز کانون در سال ۹۶ را مرهون همت و تلاش مجموعه همکاران استان دانست. به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان […]

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگی کانون استان رشد چشمگیر و قابل ملاحظه فعالیت‌های مراکز کانون در سال ۹۶ را مرهون همت و تلاش مجموعه همکاران استان دانست.
به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده در جمع اعضای شورای فرهنگی کانون استان تصریح کرد: بررسی آمارهای موجود در زمینه فعالیت‌های اجرا شده در سال ۹۶ نشان از افزایش این فعالیت‌ها در شاخص‌های مختلف دارد.
وی در عین حال تصریح کرد: در کنار رشد کمی این فعالیت‌ها، به کیفیت و نحوه اجرا نیز اهتمام جدی شده است و استقبال گسترده مخاطبان و خانواده‌ها از این فعالیت و تداوم آن در طول سال حاکی از رضایت‌مندی آنان از کیفیت وکمیت فعالیت‌ها و برنامه‌هاست.
مدیر کل کانون آذربایجان‌شرقی با تقدیر از تلاش مجموعه همکاران ستادی و مربیان مراکز در توسعه فعالیت‌ها تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم این روند روبه‌رشد در سال آینده نیز تداوم یابد.
یوسف زاده با اشاره به انتخاب و معرفی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ از پیش‌بینی و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های نوآورانه و خلاقانه در راستای مشارکت کانون در این رویداد فرهنگی خبرداد و افزود: با توجه به حضور کانون استان در ستاد تبریز ۲۰۱۸ برنامه‌های گسترده‌ای در این راستا برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا خواهد شد.
در این جلسه ضمن بررسی فعالیت‌های انجام شده در سال ۹۶ در خصوص برنامه‌های پیشنهادی برای سال ۹۷ بحث و تبادل نظر شد.