پیروزی ماشین سازی مقابل بادران/ ۲ تعویض طلایی در هفته پایانی
پیروزی ماشین سازی مقابل بادران/ ۲ تعویض طلایی در هفته پایانی

به گزارش تایسیز آذربایجان، دیدار تیم های ماشین سازی و بادران تهران که از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شده بود با برتری دو-یک ماشین سازی به پایان رسید. ماشین سازی و بادران در این دیدار به دنبال کسب ۳ امتیاز آخرین دیدار فصل بودند اما بازی دو تیم در نیمه […]

به گزارش تایسیز آذربایجان، دیدار تیم های ماشین سازی و بادران تهران که از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شده بود با برتری دو-یک ماشین سازی به پایان رسید.

ماشین سازی و بادران در این دیدار به دنبال کسب ۳ امتیاز آخرین دیدار فصل بودند اما بازی دو تیم در نیمه نخست جذابیت خاصی نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم عباس آقایی مهدی دلاورزاده را از زمین بازی خارج کرده و حسین قره داغی را به زمین آورد تا شاید این بازیکن جوان گره از کار سبزقبایان باز کند. تعویض های ۲ سرمربی بی نتیجه بود و بازی ماشین سازی با بادران بدون گل دنبال شد تا اینکه مهرداد رضایی در دقیقه ۶۷ روی اشتباه مدافعان تیم میزبان موفق شد دروازه ماشین سازی را باز کند.

تنها یک دقیقه پس از گل بادران، ماشین سازی توسط حسین قره داغی به گل رسید تا شادی تیم مهمان دوام چندانی نداشته باشد. پس از گل تساوی ماشین سازی، دو تیم موقعیت های بیشتری روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما هیچ یک از این موقعیت ها به گل ختم نشد تا اینکه الیاس صالحی دیگر بازیکن تعویضی ماشین سازی در دقیقه ۳+۹۰ برای تیمش گلزنی کرد و مصاف این دو تیم با برتری دو-یک شاگردان آقایی به پایان رسید.