بهره‌برداری مجدد از پل “غله‌زار” آذرشهر تا ۴۰ روز آینده
بهره‌برداری مجدد از پل “غله‌زار” آذرشهر تا ۴۰ روز آینده

معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری مجدد پل “غله‌زار” آذرشهر که در سیل اخیر تخریب شده بود، تا ۴۰ روز آینده خبر داد.  به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ،محمدصادق پورمهدی  در تبریز با اشاره تخریب پل‌ “غله‌زاد” آذرشهر اظهار کرد: این پل در سیل اخیرا دچار تخریب شده […]

معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری مجدد پل “غله‌زار” آذرشهر که در سیل اخیر تخریب شده بود، تا ۴۰ روز آینده خبر داد.

 به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ،محمدصادق پورمهدی  در تبریز با اشاره تخریب پل‌ “غله‌زاد” آذرشهر اظهار کرد: این پل در سیل اخیرا دچار تخریب شده بود و خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

وی افزود: همکاران راهداری با کمک فرمانداری آذرشهر از دو ماه گذشته، کارهای مرمت پل را انجام داده و نزدیک به ۴ هزار متر بتن‌ریزی انجام شده است.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری آذربابجان‌شرقی با اشاره به اینکه عملیات بتن‌ریزی از یک هفته تا ۱۰ روز دیگر ادامه خواهد داشت، افزود: بعد از تکمیل عملیات بتن‌ریزی ،باید ۲۸ روز برای گرفتن کامل بتن‌ها صبر کرد.

وی اضافه کرد: البته عملیات مرمت و ترمیم روی پایه‌های پل نیز انجام گرفته است و طبق قول اداره کل راهداری استان، این پل تا ۴۰ روز آینده مورد بهره‌برداری مجدد قرار خواهد گرفت.