اجراي پروژه هاي عمراني شهرك هاي صنعتي اولويت بندي شود
اجراي پروژه هاي عمراني شهرك هاي صنعتي اولويت بندي شود

به گزارش تایسیز اذربایجان ، سيدمرتضي نيرومند اسكويي در جلسه كنترل پروژه اين شركت، اظهار كرد:‌ در شرايط اقتصادي خاصي به سر مي بريم و قطعا سال متفاوتي را به لحاظ مالي در پيش خواهيم داشت، لذا لازم است تا تدابيري را جهت سپري نمودن اين وضعيت اتخاذ كنيم. وي افزود: اولويت بندي پروژه هاي […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ، سيدمرتضي نيرومند اسكويي در جلسه كنترل پروژه اين شركت، اظهار كرد:‌ در شرايط اقتصادي خاصي به سر مي بريم و قطعا سال متفاوتي را به لحاظ مالي در پيش خواهيم داشت، لذا لازم است تا تدابيري را جهت سپري نمودن اين وضعيت اتخاذ كنيم.

وي افزود: اولويت بندي پروژه هاي عمراني با هدف كنترل هزينه هاي يكي از اقداماتي است كه معاونت فني شركت موظف به انجام آن است.

وي ادامه داد: رعايت اصل صرفه جويي در هزينه ها نيز مسئله اي است كه بايد همه همكاران به آن مقيد بوده و در انجام هر كاري آن را سرلوحه قرار دهند.

نيرومند اسكويي ابراز كرد:‌ همه كاركنان بايد تلاش كنند تا با بهينه سازي همه مصارف شركت در كاهش هزينه ها و افزايش بهره وري كمك كنند تا بتوانيم ضمن عمل به تعهدات خود نسبت به سرمايه گذاران از هزينه كردهاي اضافي نيز ممانعت كنيم.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي بر لزوم تامين كليه زيرساخت هاي واحدهاي توليدي تاكيد كردو افزود: هيچ واحد توليدي نبايد به دليل كمبود زيرساخت هاي صنعتي دچار مشكل شود.

وي ادامه داد: جلسات كميته رسيدگي به مشكلات شهرك هاي صنعتي بايد به صورت مداوم برگزار شود؛ بايد از تمام توان خود براي رفع نيازها و مشكلات واحدهاي توليدي استفاده كنيم تا اشتغال و رونق توليد تحت الشعاع قرار نگيرد.