افزایش ۱۲ درصدی نرخ کرایه سرویس های مدارس در کلانشهر تبریز
افزایش ۱۲ درصدی نرخ کرایه سرویس های مدارس در کلانشهر تبریز

به گزارش تایسیز اذربایجان ایرج شهین باهر صبح امروز در صحن علنی شورای شهر با اشاره به پیشنهاد افزایش ۱۲ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در سال ۹۷ توسط کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی، اظهار کرد: کمیته ماده ۱۸، دقیقا در خصوص کیفیت خودروهای مدارس، استعلامات لازم و تعداد نفرات بحث و تصمیم […]

به گزارش تایسیز اذربایجان ایرج شهین باهر صبح امروز در صحن علنی شورای شهر با اشاره به پیشنهاد افزایش ۱۲ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در سال ۹۷ توسط کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی، اظهار کرد: کمیته ماده ۱۸، دقیقا در خصوص کیفیت خودروهای مدارس، استعلامات لازم و تعداد نفرات بحث و تصمیم گیری کرده که در آن کمیته، نهاد نظارتی نیز مشخص شده که ما صرفا باید در تعیین تعرفه سرویس مدارس بحث و گفتگو کنیم.

شهردار تبریز همچنین در ادامه در پاسخ به انتقاد یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اشکالات موجود در دفترچه بودجه مصوب شهرداری اظهار کرد: اگر مشکلی در تبصره های دفترچه بودجه مصوب وجود داشته باشد، قطعا با مسئول مربوطه برخورد خواهیم کرد.

در ادامه مهدی یوسفی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیته ماده ۱۸ تبریز گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و مشکلات مردم در این زمینه، مقرر شد که میزان هزینه سرویس‌های مدارس تبریز، ۱۲ درصد افزایش یابد.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم و تخصصی، این مصوبه برای تصویب نهایی به شورای شهر تبریز ارسال شده است.

یوسفی در ادامه تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش، مدیریت سرویس‌های مدارس را به خود مدارس واگذار کرده ولی باید صلاحیت تمامی رانندگان سرویس‌های دانش‌آموزی از سوی حراست ادارات آموزش و پرورش مناطق، تایید شود.

وی همچنین ادامه داد: تلاش می‌کنیم که در طول زمان به سمت وضعیت مطلوب حرکت کرده و مشکلات موجود را رفع کنیم.

گفتنی است، پس از بحث و بررسی این لایحه توسط اعضای شورای شهر، نرخ کرایه سرویس های مدارس در کلانشهر تبریز، ۱۲ درصد افزایش یافت.