آغاز مرحله نخست سی و سومین دوره تور بین المللی ایران_آذربایجان به میزبانی پارک بزرگ ائل گلی
آغاز مرحله نخست سی و سومین دوره تور بین المللی ایران_آذربایجان به میزبانی پارک بزرگ ائل گلی

به گزارش تایسیز اذربایجان  مرحله نخست سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت ۱۵۱ کیلومتر از پارک ائل گلی تبریز به سمت ارومیه آغاز شد. شلیک تپانچه شروع مسابقه توسط مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و با حضور علی مدبر مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز انجام […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  مرحله نخست سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت ۱۵۱ کیلومتر از پارک ائل گلی تبریز به سمت ارومیه آغاز شد.
شلیک تپانچه شروع مسابقه توسط مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و با حضور علی مدبر مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز انجام شد تا رکابزنان داخلی و خارجی کار خود را در مرحله نخست آغاز کنند.
سی و سومین دوره توربین المللی ایران آذربایجان در شش مرحله به مسافت ۹۹۹/۷ کیلومتر در مسیر استانهای آذربایجان غربی ، اردبیل و آذربایجانشرقی برگزار خواهد شد.
مرحله اول در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت ۱۵۱ کیلومتر امروز یکشنبه هشتم مهرماه برگزار شد که نسبت به مسیر های بعدی برای رکابزنان کار سختی نخواهد بود و تنها این مسیر کوهستانی نیست که تمام مراحل بعدی بسیار سطح بالایی دارند و مسیر های تمام کوهستانی خواهند بود.

تیم هایی از کشورهای قزاقستان، آلمان، لیتوانی، بلژیک، هلند، جمهوری آذربایجان، روسیه، چک و جمهوری اسلامی ایران در این رقابتها حضور دارند.

سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران (آذربایجان) با حضور ۸ تیم خارجی و ۵ تیم داخلی از امروز هشتم مهرماه به میزبانی سازمان پارکها در پارک ائل گلی آغاز شد که طی آن رکابزنان در شش مرحله با یک دیگر رقابت خواهند داشت.