فروشنده دلار تقلبی در تبریز دستگیر شد
فروشنده دلار تقلبی در تبریز دستگیر شد

سرهنگ فرهنگ نوروزی چهارشنبه شب به خبرنگاران گفت: درپی کسب خبری مبنی بر این‌که یک سودجو در تبریز، دلار و اسکناس جعلی توزیع و درخرید و فروش عتیقه جات فعالیت دارد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری ۲۳ باسمنج در این راستا با تقویت گشت ها و […]

سرهنگ فرهنگ نوروزی چهارشنبه شب به خبرنگاران گفت: درپی کسب خبری مبنی بر این‌که یک سودجو در تبریز، دلار و اسکناس جعلی توزیع و درخرید و فروش عتیقه جات فعالیت دارد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۲۳ باسمنج در این راستا با تقویت گشت ها و استفاده از شیوه‌های پلیسی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.
وی اعلام کرد: با اخذ مجوز قضائی ماموران در بازرسی از محل فعالیت متهم ۲۹ قطعه ۱۰۰ دلاری جعلی، ۹۳ قطعه اسکناس ۵۰۰ هزار ریالی به مبلغ ۴۴ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال، حدود پنج کیلو انواع عتیقه جات دوره اسلامی و یک دستگاه فلزیاب کشف شد .
سرهنگ نوروزی گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اقلام کشف شده ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان تحویل شد، از شهروندان خواست: در زمان خرید، فروش و تبادلات ارزی و ریالی به مراکز و صرافی های معتبر مراجعه کنند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.