مدیر دفاع مدنی کربلا: مردم تبریز حسینی هستند/ تقدیر فرماندهی سپاه عاشورا از “بوهان”
مدیر دفاع مدنی کربلا: مردم تبریز حسینی هستند/ تقدیر فرماندهی سپاه عاشورا از “بوهان”

به نقل از آناج، سرهنگ الیاس گل محمدزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در آیین تجلیل از خادمان موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری تبریز ضمن قدردانی از خدمات ارزنده این موکب در کربلای معلی اظهار کرد: این موکب به جهت واقع شدن در ورودی شهر کربلا خدمات ارزنده‌ای به زائران اربعین حسینی ارائه کردند. وی با بیان […]

به نقل از آناج، سرهنگ الیاس گل محمدزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در آیین تجلیل از خادمان موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری تبریز ضمن قدردانی از خدمات ارزنده این موکب در کربلای معلی اظهار کرد: این موکب به جهت واقع شدن در ورودی شهر کربلا خدمات ارزنده‌ای به زائران اربعین حسینی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری تبریز سرآمد موکب های آذربایجان شرقی در کربلای معلی است، ادامه داد: به دلیل کمبود موکب تبریزی‌ها در کربلا، این موکب موجب سربلندی شهروندان تبریزی در این مراسم شد.

ایرج شهین باهر، نیز در آیین تجلیل از خادمان موکب جنت الحسین (ع) شهرداری تبریز از پرسنل این نهاد قدردانی و خاطرنشان ساخت: شهرداری تبریز همچون سایر دستگاه‌ها بنابه فرمایش مقام معظم رهبرى خدمات ارزنده‌ای را به زائران اربعین حسینی ارائه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه حضور کلانشهر تبریز به عنوان پایتخت تشیع جهان اسلام در ایام راهپیمایی اربعین در کربلای معلی امری ضروری است، عنوان کرد: امیدواریم با همکاری شهرداری کربلا و همچنین سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها با مشارکت خیران، حسینیه‌ای با نام کلانشهر تبریز در شهر کربلا احداث شود.

سیدکاظم بوهان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات ارزنده شهرداری این کلانشهر در کربلای‌معلی اظهار کرد: همه‌ی ما خادمان اباعبدالحسین (ع) هستیم و از خدمات ارزنده پرسنل شهرداری تبریز در ایام اربعین تقدیر و قدردانی می‌کنم‌.

وی با بیان اینکه افتخار خدمت‌رسانی به زائران حسینی (ع) را داریم، ادامه داد: اهالی تبریز مردم حسینی هستند که زحمات بسیار زیادی را در ایام راهپیمایی اربعین متحمل شدند که از طرف ساکنان کربلا از شما قدردانی می کنم.

مدیر دفاع مدنی کربلا با بیان اینکه متأسفانه کمبودهایی در خدمات‌رسانی شهر کربلا به زائران وجود داشت، تصریح کرد: در ایام اربعین بیش از ۱۵ میلیون زائر به کربلا مشرف شدند که اگر قصوری در خدمت‌رسانی به وجود آمد از همه ایرانیان عذرخواهی می‌کنم.

گفتنی است، شهردار تبریز و معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا با اهدای لوح تقدیر از خدمات دفاع مدنی شهر کربلای‌معلی قدردانی کردند..