مسعود شجاعی در مسیر سن سیروس(عکس)
مسعود شجاعی در مسیر سن سیروس(عکس)

تمرینات تیم ملی وارد چهاردهمین روز شده است واین در حالی است که تیم ملی فردا راس ساعت ۸٫۳۰ باید به مصاف یکی از تیم های قدرتمند این دوره از رقابت ها  یعنی قطر برود. کاپیتان با سابقه تیم ملی و باشگاه تراکتور سازی تبریز شاید آخرین روزهای خود را در اردوی تیم ملی تجربه […]

تمرینات تیم ملی وارد چهاردهمین روز شده است واین در حالی است که تیم ملی فردا راس ساعت ۸٫۳۰ باید به مصاف یکی از تیم های قدرتمند این دوره از رقابت ها  یعنی قطر برود.

کاپیتان با سابقه تیم ملی و باشگاه تراکتور سازی تبریز شاید آخرین روزهای خود را در اردوی تیم ملی تجربه می کند او که از سال ۲۰۰۶ تا به کنون به مدت ۱۲ سال در تیم ملی حضور دارد و حالا امروز تقریبا همه پذیرفته اند  که مسعود یکی از ارکان اصلی  تیم ملی در جام ملت های آسیا  به حساب می آید .

او در شرایطی پا به این مسابقات می گذارد که این برای   چهارمین مرتبه است که  طعم حضور در جام ملت ها را  می چشد و اگر بتواند همراه با تیم ملی به عنوان قهرمانی برسد می تواند نام خودش را به عنوان کاپیتان تیم قهرمان آسیا در تاریخ فوتبال ایران به ثبت برساند.

مسعود  علاوه در ایران در کشور های امارات ، اسپانیا،  یونان، قطر فوتبال بازی کرده است و اکنون در مرز ۳۵ سالگی و با  ۷۹ بازی ملی یکی از بازیکنان قابل اتکا  تیم ملی برای فتح جام  هجدهم محسوب می شود.

این کاپیتان آبادانی  تیم ملی  بعد از سیروس قایقران تنها  کاپیتانی است که   تجربه حضور در  تیم های استقلال و پرسپولیس را نداشته است .برای رسیدن به این مهم  باید توانایی های فنی بسیار زیادی داشته باشی که انصافا  درمورد مسعود شجاعی این موضوع صدق می کند.