برترین های پرورش اندام بانون در آذربایجان شرقی معرفی شدند
برترین های پرورش اندام بانون در آذربایجان شرقی معرفی شدند

به نقل از ایرنا، مسابقات قدرتی و سرعتی قهرمانی باشگاه‌های آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور ورزشکاران بانوی استانی در سالن کوثر تبریز برگزار شد. در وزن ۶۵- کیلوگرم این مسابقات به ترتیب مینا فلاحیان، زهرا پور فولادی، اعظم صادقیان، فاطمه دنیاخواه و حنانه غفاری در رده‌های اول تا پنجم ایستادند. در […]

به نقل از ایرنا، مسابقات قدرتی و سرعتی قهرمانی باشگاه‌های آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور ورزشکاران بانوی استانی در سالن کوثر تبریز برگزار شد.
در وزن ۶۵- کیلوگرم این مسابقات به ترتیب مینا فلاحیان، زهرا پور فولادی، اعظم صادقیان، فاطمه دنیاخواه و حنانه غفاری در رده‌های اول تا پنجم ایستادند.

در وزن ۶۵+ کیلوگرم، فرزانه بکوک، لیدا بالتاچی، رقیه حبیب زاده، سمیه مهرزاد و نسترن برادر به ترتیب اول تا پنجم شدند.

شرکت‌کنندگان در این مسابقات با اجرای پلانگ، حمل کیسه‌شن، نگه داشتن دمبل دست‌باز و آزمون پله در مرحله مقدماتی و حمل چمدان، غلت لاستیک و اسکات در مرحله فینال به رقابت پرداختند.
همچنین نسترن محمدی زاده، لیلی جهانگیر، لیدا فریمان، لیلا سلامی، فتانه رسولی، نادیا کریمی، لیلا نظری، ثنا ادیب، الناز باژن، بهار مصری احمدی داوری این مسابقات را برعهده داشتند .
در پایان این رقابت‌ها مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی با حضور علی نیک رزم، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی برگزار شد.