تنها راه نجات اقتصاد کشور کاهش وابستگی به درآمد نفتی است
تنها راه نجات اقتصاد کشور کاهش وابستگی به درآمد نفتی است

به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم ظهر امروز شنبه در نشست صمیمی با جمعی از برگزیدگان علمی و فرهنگی آذربایجان شرقی گفت: هم اندیشی و همفکری با مجموعه های کاری جوانان، امید بخش و نشاط آفرین است. وی به تلاش همگانی بر ایفای نقش بی بدیل مردم غیرتمند آذربایجان شرقی  […]

به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم ظهر امروز شنبه در نشست صمیمی با جمعی از برگزیدگان علمی و فرهنگی آذربایجان شرقی گفت: هم اندیشی و همفکری با مجموعه های کاری جوانان، امید بخش و نشاط آفرین است.

وی به تلاش همگانی بر ایفای نقش بی بدیل مردم غیرتمند آذربایجان شرقی  و تبریز در پیاده سازی و پیشبرد اهداف بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب تاکید کرد.

آل هاشم به نصب العین قرار دادن پیام و توجه علمی و عملی مفاد بیانیه توسط مدیران و برنامه ریزان کشور و استان تاکید کرد و افزود: موثرترین مولفه های اقتصاد مقاومتی، رویکرد مبتنی بر فعالیت های پژوهشی و دانش بنیان است.

وی ادامه داد: اگر هشدارهای حکیمانه دهه های گذشته مقام معظم رهبری در بیان الزامات و سیاست های اقتصاد مقاومتی جدی گرفته می شد، الان در وضعیت و نظام اقتصادی کشور شاهد ثبات اقتصادی و پایدار بودیم.

امام جمعه تبریز بر ضرورت بهره گیری صحیح و مناسب از نیروهای جوان مستعد در پایه های مدیریتی و تصمیمات راهبردی تاکید کرد و ابراز داشت: اگر می‌خواهیم بساط آسیب‌های اجتماعی در جامعه برچیده شود، باید همگان تلاش کنیم تا روح معنویت و اخلاق در جامعه حاکم باشد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تحول در ابعاد مختلف مدیریتی به جرات و ریسک پذیری نیاز دارد که این دو خصلت در جوانان مشاهده می شود، گفت: رشد قابل توجه حضور جوانان و نوجوانان در نمازجمعه تبریز قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه باید امیدآفرین باشیم، ادامه داد: تحرک عمده دشمن برای ایجاد ناامیدی است. جوانان امروز از جوانان دوران جنگ اگر جلوتر نباشند، عقب تر نیستند.

انتهای پیام/