مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري تبريز:استفاده ازآموزش هاي مجازي و الكترونيكي در جهت توسعه و فراگير نمودن آموزش شهروندي
مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري تبريز:استفاده ازآموزش هاي مجازي و الكترونيكي در جهت توسعه و فراگير نمودن آموزش شهروندي

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز: استفاده از آموزش های مجازی و الکترونیکی در جهت توسعه و فراگیر نمودن آموزش شهروندی اولین جلسه در قالب بررسی نوع همکاری و تشریح فعالیت شرکت مهندسی شبکه و فناوری اطلاعات تحلیل گران در زمینه های ارتباطی و آموزش آنلاین با حضور مدیر عامل، معاونین و […]

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز:

استفاده از آموزش های مجازی و الکترونیکی در جهت توسعه و فراگیر نمودن آموزش شهروندی

اولین جلسه در قالب بررسی نوع همکاری و تشریح فعالیت شرکت مهندسی شبکه و فناوری اطلاعات تحلیل گران در زمینه های ارتباطی و آموزش آنلاین با حضور مدیر عامل، معاونین و کارشناسان سازمان و مدیر عامل شرکت تحلیل گران برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، با هدف توسعه نوآوری های ارتباطی و بمنظور افزایش استفاده از راهبردهای آموزشی در شهرداری، اولین جلسه در قالب بررسی نوع همکاری و تشریح فعالیت شرکت مهندسی شبکه و فناوری اطلاعات تحلیل گران در زمینه های ارتباطی و آموزش آنلاین با حضور مدیر عامل، معاونین و کارشناسان سازمان و مدیر عامل شرکت تحلیل گران برگزار شد.
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به انتظاراتی که از خدمات و امکانات شرکت های مهندسی شبکه و فناوری اطلاعات در شهرداری وجود دارد گفت: با تعامل به دنبال توسعه شهر هوشمند و هدفمند نمودن برنامه های آموزش الکترونیک هستیم.
مهندس فیضی با اشاره به وجود برنامه بلند مدت برای پیاده سازی آموزش های آنلاین برای کارکنان شهرداری  و شهروندان کلانشهر تبریز تصریح کرد: زمینه همکاری ها باید ماموریت گرا و با جدیت باشد و در این میان از تجربه و همراهی اداره کل نوسازی و تحول اداری معاونت برنامه ریزی نیز باید استفاده شود.

وی ابراز داشت: این تعامل سرآغازی برای ترسیم افزایش کاربردهای اجتماعی و ارتباطی خدمات آموزش و تولید محتوای الکترونیکی در سطح شهر تبریز است.
فیضی با اشاره بر اولویت های شهر و شهرداری تاکید کرد: در این زمینه با برنامه ریزی و نیاز سنجی، باید جنس نیاز مخاطب را بشناسیم تا در ارائه خدمات به نحو صحیح اقدام کنیم و به تصمیمی منطبق بر شرایط شهر دست یابیم.
در ادامه مدیر عامل شرکت تحلیل گران به بیان برنامه های ارائه شده در محورهای آموزشی و ارتباطی  و به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت و موضوعات مرتبط با حوزه های خود پرداخت.
 
در پایان مقرر گردید بعد از برگزاری جلسات فیمابین کارشناسان سازمان فاوا وکارشناسان شرکت تحلیل گران، ضمن بررسی فعالیت این شرکت و خواسته شهرداری، نوع همکاری با این شرکت مشخص گردد.