ترامپ: دیدارم با اون پربار بود
ترامپ: دیدارم با اون پربار بود

ترامپ: دیدارم با اون پربار بود همه خوشحال بودند و همانطور که بمن اطلاع دادند، بسیاری از مردم در کره از این دیدار اشک می‌ریختند و فریاد می‌زدند. ترامپ در دیدارش با سربازان آمریکایی مستقر در پایگاه نیروی هوایی اوسان در جنوب سئول دیدارش با رهبر کره شمالی را پربار خواند. به گزارش ایسنا، به […]

ترامپ: دیدارم با اون پربار بود
همه خوشحال بودند و همانطور که بمن اطلاع دادند، بسیاری از مردم در کره از این دیدار اشک می‌ریختند و فریاد می‌زدند.
ترامپ در دیدارش با سربازان آمریکایی مستقر در پایگاه نیروی هوایی اوسان در جنوب سئول دیدارش با رهبر کره شمالی را پربار خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی. ان. ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی برای نیروهای آمریکایی مستقر در این پایگاه نیروی هوایی در جنوب سئول، پایتخت کره جنوبی و پیش از بازگشت به واشنگتن گفت: کره شمالی یک کشور بزرگ با پتانسیل عظیم است. من روابط خوبی با کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی دارم.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین ادامه داد: همه خوشحال بودند و همانطور که بمن اطلاع دادند، بسیاری از مردم در کره از این دیدار اشک می‌ریختند و فریاد می‌زدند.

ترامپ همچنین گفت، وی و رهبری کره شمالی نشست بسیار پرثمری داشتند و تلاش می‌کند تا اگر پیونگ یانگ از برنامه اتمی خود دست بکشد، به او کمک کند.

او تاکید کرد: پس از حل و فصل همه امور، رفاه بزرگی پیش روی کره شمالی است.