تراکتور و ماشین در مسابقات ۴ جانبه
تراکتور و ماشین در مسابقات ۴ جانبه

تراکتور و ماشین در مسابقات ۴ جانبه تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی در مسابقات ۴ جانبه پیش از شروع لیگ برتر حضور می‌یابند. تراکتور و ماشین در مسابقات ۴ جانبه به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتور‌ یکی از تیم های دعوت شده به مسابقات ۴ جانبه شهدای شیراز است. این مسابقات قرار است اواخر […]

تراکتور و ماشین در مسابقات ۴ جانبه
تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی در مسابقات ۴ جانبه پیش از شروع لیگ برتر حضور می‌یابند.

تراکتور و ماشین در مسابقات ۴ جانبه
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتور‌ یکی از تیم های دعوت شده به مسابقات ۴ جانبه شهدای شیراز است. این مسابقات قرار است اواخر تیر ماه با حضور تیم‌های پرسپولیس تهران، تراکتور تبریز، گل گهر سیرجان و فجر سپاسی شیراز برگزار شود.

البته تراکتور شرکت خود در این مسابقات را منوط به حضور در ایران اعلام کرده و در صورتی که این تیم در اردوی ترکیه باشد، از این مسابقات انصراف می‌دهد.

همچنین قرار است مسابقات ۴ جانبه‌ای توسط اتحادیه فوتبال در اوایل مرداد برگزار شود که هنوز تیم‌های حاضر در این مسابقات مشخص نشدند، اما تراکتور یکی از تیم‌های مدنظر برگزار کننده مسابقات است و حضور تراکتور با تماشاگرانش در این مسابقات که در شهر قدس برگزار خواهد شد، به ورزشگاه شور و حال دیگری می‌دهد.

ماشین‌سازی هم به دنبال برگزاری یک دوره مسابقه ۴ جانبه است تا با تدارک مناسبی در لیگ برتر حضور یابد.

هنوز جزییات این مسابقه ۴ جانبه مشخص نشده اما ماشین‌سازی به همراه تراکتور، ذوب‌آهن اصفهان و شاهین بوشهر از تیم های احتمالی مسابقات ۴ جانبه تبریز عنوان شده است.