✔پیام تبریک مدیرعامل باشگاه تراکتور به مناسبت روز خبرنگار
✔پیام تبریک مدیرعامل باشگاه تراکتور به مناسبت روز خبرنگار

✔پیام تبریک مدیرعامل باشگاه تراکتور به مناسبت روز خبرنگار مدیرعامل باشگاه تراکتور با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، اصحاب رسانه را یکی از عوامل موثر در ارتقای آگاهی، بینش و بصیرت افکارعمومی و پل ارتباطی بین باشگاه تراکتور و هواداران دانست و فرارسیدن روز خبرنگار را […]

✔پیام تبریک مدیرعامل باشگاه تراکتور به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل باشگاه تراکتور با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، اصحاب رسانه را یکی از عوامل موثر در ارتقای آگاهی، بینش و بصیرت افکارعمومی و پل ارتباطی بین باشگاه تراکتور و هواداران دانست و فرارسیدن روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای و مطبوعاتی کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، متن پیام مهندس غلامرضا صادقیان بدین شرح است « ۱۷ مرداد ماه یادآور یاد و خاطره تلاشگران بی‌ادعای عرصه اندیشه و قلم است.

بی‌شک قدم گذاشتن در عرصه خطیر و حساس خبر، جرات و جسارتی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار برنمی‌آید و این اندیشه‌ورزان و خردگرایان عرصه اطلاع رسانی هستند که با مجاهدت‌های بی‌بدیل خود شفاف‌سازی‌ کرده و در انعکاس اخبار باشگاه تراکتور به هواداران میلیونی‌اش، تلاش می‌کنند.

قطعاً نقش اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران ورزشی در پیشبرد اهداف باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور قابل کتمان نبوده و ما برای طی مسیر حرفه‌ای و موفقیت در مسابقات فوتبال به کمک و حمایت خبرنگاران گران قدر نیازمند هستیم.

بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور مجدداً از خدمات با ارزش و زحمات خبرنگاران عزیز و بزرگوار تقدیر کرده و موفقیت و سلامتی همه سروران گرامی را از درگاه ایزد مننان مسئلت دارم.